Online Masterclass Creative Concepting In-company

Type product

Online Masterclass Creative Concepting In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Waar haalt Greenwheels zijn succes vandaan en hoe komt het dat I Amsterdam wereldberoemd is geworden? En wat maakt dan dat we schreeuwende communicatie van een ander merk soms straal voorbijlopen? Het heeft vaak niet eens met budget te maken. Maar simpelweg met een sterke visie, slimme aanpak en flink wat creativiteit. Moeilijk? Welnee. In deze online masterclass leer je hoe je middels een eenvoudig en concreet stappenplan van idee tot innovatief concept komt. Met de juiste tools, ongeacht voor welk medium. Want het vertellen van een steengoed merkverhaal is een must en daar heb je creative concepting bij nodig.

Programma van de training Online Masterclass Creative Concepting

Online sessie 1

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Concepting, Persoonlijke effectiviteit, Time management, Assertiviteit en NLP.

Waar haalt Greenwheels zijn succes vandaan en hoe komt het dat I Amsterdam wereldberoemd is geworden? En wat maakt dan dat we schreeuwende communicatie van een ander merk soms straal voorbijlopen? Het heeft vaak niet eens met budget te maken. Maar simpelweg met een sterke visie, slimme aanpak en flink wat creativiteit. Moeilijk? Welnee. In deze online masterclass leer je hoe je middels een eenvoudig en concreet stappenplan van idee tot innovatief concept komt. Met de juiste tools, ongeacht voor welk medium. Want het vertellen van een steengoed merkverhaal is een must en daar heb je creative concepting bij nodig.

Programma van de training Online Masterclass Creative Concepting

Online sessie 1

  • Iedereen heeft creativiteit in zich, jij ook. Waarom heb ik creative concepting nodig en wat is het verschil tussen een idee en een concept?
  • De eerste stap: geen concept zonder sterke visie. Waar komen we vandaan, waar gaat de wereld naar toe. Wat is eigenlijk jouw persoonlijke visie?
  • Must: gebruik je zintuigen, je hebt ze niet voor niets. Ze zijn nuttig, doen een appel op ons gevoel dus zet ze in om je concept te versterken.
  • Kern is king: waarom is het woord ‘waarom’ het allerbelangrijkste element van je concept. En wat is het antwoord?
  • Ga grondig te werk: geen goed concept zonder serieus onderzoek. Echt niets vergeten?

Online sessie 2

  • Haal kansen uit beperkingen. Zet de boel eens up side down en creëer een ander perspectief! Zo doe je dat.
  • Creatieve denktechnieken zoals mindmapping en scampering. En schrijf een fantasieverhaal in no time. Het nut? Geef ál je gedachten de ruimte.
  • Visual storytelling: een concept zonder beeldtaal is er niet. Wat doet het precies en hoe kan je het inzetten?
  • Verbreding, verdieping en conclusie. Wat was al die tijd al beschikbaar maar zag je over het hoofd. Gevonden? Zo vat je al je bevindingen samen in één goed onderbouwd concept-verhaal van maximaal 10 volzinnen.
  • Aan het einde van de masterclass krijg je een concreet stappenplan mee. Lets go!
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Concepting.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.