Online Masterclass Customer Journey Marketing In-company

Type product

Online Masterclass Customer Journey Marketing In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Sinds het uitbreken van de Corona-crisis is de customer journey voor veel organisaties drastisch veranderd. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om in deze tijd klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens de Online Masterclass Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Online Masterclass Customer Journey Marketing

Online sessie 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer jo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Online marketing.

Sinds het uitbreken van de Corona-crisis is de customer journey voor veel organisaties drastisch veranderd. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om in deze tijd klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens de Online Masterclass Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Online Masterclass Customer Journey Marketing

Online sessie 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in tijden van Corona: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

Online sessie 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.