Online Masterclass Data Driven Marketing

Type product
Logo van Competence Factory Incompany

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Als marketeer weet je best dat je met de juiste data veel effectiever kunt zijn. Maar wat ís de juiste data, en wat kun je er het beste mee doen? In de Online Masterclass Data Driven Marketing krijg je antwoord op die vragen. Je leert hoe je een effectieve strategie opzet, verzamelt de data die je nodig hebt en ontwerpt een data gedreven marketingcampagne.

Programma van de training Online Masterclass Data Driven Marketing

Online sessie 1

  • Wat is data driven marketing?
  • De laatste trends en best practices op het gebied van (online) data
  • Verschillende databronnen en datamodellen
  • Jouw persoonlijk casus en 8-stappenplan voor data duiven marketing

Online sessie 2

  • Feedback op je persoonlijke cas…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Data Driven, Google Analytics, Marketingstrategie en Database Marketing.

Als marketeer weet je best dat je met de juiste data veel effectiever kunt zijn. Maar wat ís de juiste data, en wat kun je er het beste mee doen? In de Online Masterclass Data Driven Marketing krijg je antwoord op die vragen. Je leert hoe je een effectieve strategie opzet, verzamelt de data die je nodig hebt en ontwerpt een data gedreven marketingcampagne.

Programma van de training Online Masterclass Data Driven Marketing

Online sessie 1

  • Wat is data driven marketing?
  • De laatste trends en best practices op het gebied van (online) data
  • Verschillende databronnen en datamodellen
  • Jouw persoonlijk casus en 8-stappenplan voor data duiven marketing

Online sessie 2

  • Feedback op je persoonlijke casus
  • Hoe neem je beslissingen op basis van data?
  • Inzet van data personalisatie; retargeting, liquid content en marketing automation
  • De ROI van data driven marketing
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.