Online Masterclass Social Mediastrategie In-company

Type product

Online Masterclass Social Mediastrategie In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Van sales en leadgeneratie tot je imago monitoren en je merk versterken: social media bieden enorm veel marketing- en communicatiemogelijkheden. Maar hoe ontwikkel je een effectieve social mediastrategie, en hoe voer je deze uit? Tijdens deze online social mediastrategie training ga je in twee online sessies aan de slag met jouw social mediadoelen. Een speciaal voor deze online masterclass ontwikkeld zevenstappen-plan vormt daarbij een overzichtelijk framework.

Programma van de training Online Masterclass Social Mediastrategie

Online sessie 1

  • Een social mediastrategie in zeven stappen, met onder meer aandacht voor WHY, doelstellingen, concurrentie-analyse, doelgroepen, platforms, prak…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media Marketing, Online marketing, SEO, Google Analytics en Gamification.

Van sales en leadgeneratie tot je imago monitoren en je merk versterken: social media bieden enorm veel marketing- en communicatiemogelijkheden. Maar hoe ontwikkel je een effectieve social mediastrategie, en hoe voer je deze uit? Tijdens deze online social mediastrategie training ga je in twee online sessies aan de slag met jouw social mediadoelen. Een speciaal voor deze online masterclass ontwikkeld zevenstappen-plan vormt daarbij een overzichtelijk framework.

Programma van de training Online Masterclass Social Mediastrategie

Online sessie 1

  • Een social mediastrategie in zeven stappen, met onder meer aandacht voor WHY, doelstellingen, concurrentie-analyse, doelgroepen, platforms, praktische uitvoering en resultaten
  • Toelichting huiswerkopdracht: je eigen social mediastrategie (Studiebelasting 2 tot 4 uur)

Online sessie 2

  • Presenteer je eigen social mediastrategie en krijg feedback van je mede-cursisten en van de docent.
  • Contentplanning en tools
  • Tips and tricks voor het inzetten van social media tijdens de coronacrisis
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.