Virtual Reality & de Metaverse (VR) In-company
Beschrijving
Bedrijven als BMW, Schiphol en KLM investeren steeds meer in virtual reality (VR). Ook mkb’s zetten deze techniek vaker in. Daarnaast ontwikkelt de metaverse in rap tempo: dit is een online netwerk van fictieve 3D-ruimtes. Wil je weten of VR en de metaverse iets voor jouw bedrijf zijn, en ben je benieuwd hoe je het praktisch inzet? Dan is deze training zéker iets voor jou.Programma van de training Virtual Reality & de Metaverse (VR)
College 1- Introductie in virtual reality en de metaverse
- Wat is het verschil tussen VR, AR, MR en XR?
- Voorbeelden van VR-toepassingen en inspirerende businesscases
- De psychologie achter VR
- Kijken door een VR-bril
- De techniek achter VR
- Wat zijn game…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Virtual Reality & de Metaverse (VR)
College 1- Introductie in virtual reality en de metaverse
- Wat is het verschil tussen VR, AR, MR en XR?
- Voorbeelden van VR-toepassingen en inspirerende businesscases
- De psychologie achter VR
- Kijken door een VR-bril
- De techniek achter VR
- Wat zijn game engines?
- De mogelijkheden van de metaverse
- Wat zijn de uitdagingen van VR?
- VR in je eigen branche
- Het VR-project Design Framework
- Zelf aan de slag met het worksheet
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.