Online Masterclass Customer Journey Marketing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 891 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Online Masterclass Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Carina Hoff
9
Online Masterclass Customer Journey Marketing

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in en de interactie gaat ook prima. " - 29-05-2020 15:48

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in … alles lezen - 29-05-2020 15:48

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtuele locatie: Zoom
8 jun. 2020 tot 9 jun. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
16 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
25 jun. 2020 tot 26 jun. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
29 jun. 2020 tot 30 jun. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
20 jul. 2020 tot 21 jul. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
18 aug. 2020 tot 19 aug. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
16 sep. 2020 tot 17 sep. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
22 okt. 2020 tot 23 okt. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
24 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
14 dec. 2020 tot 15 dec. 2020

Beschrijving

Sinds het uitbreken van de Corona-crisis is de customer journey voor veel organisaties drastisch veranderd. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om in deze tijd klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze online masterclass leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Online Masterclass Customer Journey Marketing

Online sessie 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in tijden van Coro…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Social media strategie.

Sinds het uitbreken van de Corona-crisis is de customer journey voor veel organisaties drastisch veranderd. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om in deze tijd klanten binnen te halen én te behouden? Tijdens deze online masterclass leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet.

Programma van de training Online Masterclass Customer Journey Marketing

Online sessie 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in tijden van Corona: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

Online sessie 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Online Masterclass Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Carina Hoff
9
Online Masterclass Customer Journey Marketing

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in en de interactie gaat ook prima. " - 29-05-2020 15:48

"Daan deelt op een prettige en vakkundige wijze zijn kennis. Online een masterclass volgen is echt heel effectief. Je kunt meer de diepte in … alles lezen - 29-05-2020 15:48

starstarstarstarstar
Wendy Fleuren
10
Online Masterclass Customer Journey Marketing

"De persoonlijke aandacht vond ik erg prettig. Ook was er voldoende ruimte om de stof toe te passen op de persoonlijke situatie. Daarnaast is Daan een prettige leraar, rustig en met gevoel voor humor bespreekt hij de leerstof. Erg duidelijk. " - 30-04-2020 14:21

"De persoonlijke aandacht vond ik erg prettig. Ook was er voldoende ruimte om de stof toe te passen op de persoonlijke situatie. Daarnaast is… alles lezen - 30-04-2020 14:21

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.