ITIL® 4 Foundation - (UK) - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ITIL® 4 Foundation - (UK) - Dag

Computrain
Logo van Computrain
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,2 Computrain heeft een gemiddelde beoordeling van 7,2 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeEindhoven
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeRotterdam
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeUtrecht
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeZwolle
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeAmsterdam
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeEindhoven
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeRotterdam
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeUtrecht
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeZwolle
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeAmsterdam
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeEindhoven
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeRotterdam
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeUtrecht
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeZwolle
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeAmsterdam
6 jul. 2022 tot 7 jul. 2022
placeEindhoven
6 jul. 2022 tot 7 jul. 2022
placeRotterdam
6 jul. 2022 tot 7 jul. 2022
placeUtrecht
6 jul. 2022 tot 7 jul. 2022
placeZwolle
6 jul. 2022 tot 7 jul. 2022

Beschrijving

This course is for IT Managers and Practitioners involved in the strategy, design, implementation, and on-going delivery of business-used IT services and for anyone who requires an insight into Ser...

This three-day instructor-led course is intended for IT Managers and Practitioners. This course provides students with a practical understanding of the key concepts, principles, processes and functions that enables an successful IT Service. It also prepares delegates for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL best practice ITIL4 approach.

There are no prerequisites for this course.



Program


Service Management: Key Concepts

o Value and Value Co-Creation

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

This course is for IT Managers and Practitioners involved in the strategy, design, implementation, and on-going delivery of business-used IT services and for anyone who requires an insight into Ser...

This three-day instructor-led course is intended for IT Managers and Practitioners. This course provides students with a practical understanding of the key concepts, principles, processes and functions that enables an successful IT Service. It also prepares delegates for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL best practice ITIL4 approach.

There are no prerequisites for this course.



Program


Service Management: Key Concepts

o Value and Value Co-Creation
o Value: Service, Products, and Resources
o Service Relationships
o Value: Outcomes, Costs, and Risks

The Guiding Principles

o The Seven Guiding Principles
o Applying the Guiding Principles

The Four Dimensions of Service Management

o Organizations and People
o Information and Technology
o Partners and Suppliers
o Value Streams and Processes
o External Factors and Pestle Model

Service Value System

o Overview of Service Value System
o Overview of the Service Value Chain

Continual Improvement

o Introduction to Continual Improvement
o The Continual Improvement Model
o Relationship between Continual Improvement and Guiding Principles

Overview of ITIL Practices

o Purpose of ITIL Practices
o The Continual Improvement Practice
o The Change Control Practice
o The Incident Management Practice
o The Problem Management Practice
o The Service Request Management Practice
o The Service Desk Practice
o The Service Level Management Practice

2 dagen

Trainingen

C-PT-ITIL4F-UK|ITIL® 4 Foundation - (UK)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.