ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
placeVirtual Classroom 8 mei. 2023 tot 10 mei. 2023 |
placeVirtual Classroom 29 aug. 2023 tot 31 aug. 2023 |
placeVirtual Classroom 27 nov. 2023 tot 29 nov. 2023 |
Beschrijving
Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, change of delivery manager of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, change of delivery manager of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.Tijdens deze training leer je hoe value streams bijdragen aan het integreren van IT-ondersteunde producten en diensten. Onder begeleiding van een gecertificeerde trainer ga je aan de slag met ITIL® 4 voor het creëren, leveren en ondersteunen van IT-diensten.
Admission
Je hebt ervaring met IT-servicemanagement en bent in het bezit van het certificaat ITIL® 4 Foundation.
Graduation
Na afloop van deze training plan je het officiële examen ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support in op een door jou gekozen datum. Dit examen is inbegrepen bij de training. Na succesvolle afronding van het examen ontvang je het certificaat 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support' van PeopleCert.
Objectives
Deze ITIL4®-training wordt gegeven op basis van de theorie, met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps)opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt voor de praktijk.
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Program guide
Inhoud- Introduction
- Organization and Culture
- Effective Teams
- Information Technology to Create, Deliver and Support Services
- Value Streams
- Value Stream to Create, Deliver and Support Services
- Value Stream for User Support
- Prioritize and Manage Work
- Commercial and Sourcing Considerations
Course schedule
3 dagenBlijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.