ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
placeVirtual Classroom 24 jul. 2023 tot 26 jul. 2023 |
placeVirtual Classroom 17 okt. 2023 tot 19 okt. 2023 |
Beschrijving
Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, IT-consultant, change of delivery manager, DevOps teamlid of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt …Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, IT-consultant, change of delivery manager, DevOps teamlid of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.Na afloop van deze training bezit je alle vaardigheden die nodig zijn om een lerende organisatie te worden die continu streeft naar verbetering aan de hand van effectieve strategische (in)richting. Ook weet je de invloed en impact van digitalisering aan de hand van invloeden vanuit agile, DevOps en lean om hiermee je IT-organisatie en het support zo wendbaar mogelijk te maken.
Admission
Je hebt ervaring met IT-servicemanagement en bent in het bezit van het certificaat ITIL® 4 Foundation.
Graduation
Na afloop van deze training plan je het officiële examen ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve in op een door jou gekozen datum. Dit examen is inbegrepen bij de training. Na succesvolle afronding van het examen ontvang je het certificaat 'ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve' van PeopleCert.
Objectives
Deze ITIL® 4-training wordt gegeven op basis van de theorie, met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps)opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt voor de praktijk.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Program guide
Inhoud- Introduction
- Core Concepts of DPI
- DPI through Service Value System and Guiding Principles
- Role of Direction in Strategy Management
- Implementation of Strategies
- Introduction to Assessment and Planning
- Assessment and Planning through VSM
- Measurement, Reporting, and CI
- Measurement and CI through Dimensions and SVS
- OCM Principle and Methods
- Communication Principles and Methods
- SVS Development Using the Four Dimensions
Course schedule
3 dagenBlijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.