Coniche Teamleider Event 2022

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Coniche Teamleider Event 2022

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
23 sep. 2022
Toon rooster
event 23 september 2022, 14:00-18:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Ontwikkelen, netwerken en fun in één middag voor Teamleiders in klantcontact.
Vrijdag 23 september 2022 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Coniche is van mening dat de Teamleider als de “vergeten managementlaag” beschouwd kan worden. Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestaat er op dit moment nog geen jaarlijks initiatief voor Teamleiders. Wij vinden dat het daar tijd voor is!

Tijd om de Teamleiders eens goed in het zonnetje te zetten en ze een mooie middag te bieden, waar zij met vakgenoten kunnen sparren over alle ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Teamleiding draait om nieuw …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Eventmanagement, Teamleider, Projectmanagement, Horeca en Hospitality.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Ontwikkelen, netwerken en fun in één middag voor Teamleiders in klantcontact.
Vrijdag 23 september 2022 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Coniche is van mening dat de Teamleider als de “vergeten managementlaag” beschouwd kan worden. Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestaat er op dit moment nog geen jaarlijks initiatief voor Teamleiders. Wij vinden dat het daar tijd voor is!

Tijd om de Teamleiders eens goed in het zonnetje te zetten en ze een mooie middag te bieden, waar zij met vakgenoten kunnen sparren over alle ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Teamleiding draait om nieuw leiderschap, om coaching, om je team elke dag beter maken. Inhoudelijk spelen deze thema’s daarom een belangrijke rol in het event wat gepland staat op:
vrijdag 23 september 2022 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Naast een energieke kick-off, verzorgen we inhoudelijke workshops. We sluiten de middag af met de bekendmaking van de Teamleider van het jaar 2022 en aansluitend een borrel.

✔️ het bijwonen van een Masterclass Leadership in Klantcontact
✔️ via workshops bijgespijkerd wordt op thema’s als nieuw leiderschap, coaching vanuit hoge verwachtingen en meer!
✔️ connecten met andere Teamleiders, ideeën en ervaringen uitwisselen, nieuwe work-friends maken
✔️ de bekendmaking van de Teamleider van het Jaar meemaken
✔️ en… uiteraard wordt er ook geborreld!✔️ het bijwonen van een Masterclass Leadership in Klantcontact
✔️ via workshops bijgespijkerd wordt op thema’s als nieuw leiderschap, coaching vanuit hoge verwachtingen en meer!
✔️ connecten met andere Teamleiders, ideeën en ervaringen uitwisselen, nieuwe work-friends maken
✔️ de bekendmaking van de Teamleider van het Jaar meemaken
✔️ en… uiteraard wordt er ook geborreld!

Teamleiders, supervisors, coördinatoren in klantcontact.Teamleiders, supervisors, coördinatoren in klantcontact.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.