Klantcontact teammanager | open inschrijving

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantcontact teammanager | open inschrijving

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
12 jan. 2022 tot 11 jan. 2023
Toon rooster
event 12 januari 2022, 18:00-21:30, Online
event 2 februari 2022, 18:00-21:30, Online
event 23 februari 2022, 18:00-21:30, Online
event 16 maart 2022, 18:00-21:30, Online
event 6 april 2022, 18:00-21:30, Online
event 27 april 2022, 18:00-21:30, Online
event 18 mei 2022, 18:00-21:30, Online
event 8 juni 2022, 18:00-21:30, Online
event 29 juni 2022, 18:00-21:30, Online
event 7 september 2022, 18:00-21:30, Online
event 21 september 2022, 18:00-21:30, Online
event 12 oktober 2022, 18:00-21:30, Online
event 2 november 2022, 18:00-21:30, Online
event 23 november 2022, 18:00-21:30, Online
placeOnline
12 apr. 2022 tot 11 apr. 2023
Toon rooster
event 12 april 2022, 18:00-21:30, Online
event 10 mei 2022, 18:00-21:30, Online
event 31 mei 2022, 18:00-21:30, Online
event 21 juni 2022, 18:00-21:30, Online
event 5 juli 2022, 18:00-21:30, Online
event 6 september 2022, 18:00-21:30, Online
event 20 september 2022, 18:00-21:30, Online
event 11 oktober 2022, 18:00-21:30, Online
event 1 november 2022, 18:00-21:30, Online
event 22 november 2022, 18:00-21:30, Online
event 13 december 2022, 18:00-21:30, Online
event 17 januari 2023, 18:00-21:30, Online
event 7 februari 2023, 18:00-21:30, Online
event 28 februari 2023, 18:00-21:30, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding teammanager klantcontact met erkend mbo 4 diploma!

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die werkzaam is als teammanager binnen een klantcontactomgeving of deze stap wil maken.
Op het snijvlak van operationeel en strategisch management zijn teamleiders en supervisors verantwoordelijk voor de prestatie van hun team(s). Ze moeten leiderschap tonen, snel besluiten kunnen nemen, processen kunnen doorgronden en inzicht hebben in techniek.

Heb je behoefte het leidinggeven en het aansturen van een Contact Center verder te ontwikkelen? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, s…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adembescherming, SOG, Arbo, Risico-inventarisatie & evaluatie en Veiligheidskunde.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding teammanager klantcontact met erkend mbo 4 diploma!

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die werkzaam is als teammanager binnen een klantcontactomgeving of deze stap wil maken.
Op het snijvlak van operationeel en strategisch management zijn teamleiders en supervisors verantwoordelijk voor de prestatie van hun team(s). Ze moeten leiderschap tonen, snel besluiten kunnen nemen, processen kunnen doorgronden en inzicht hebben in techniek.

Heb je behoefte het leidinggeven en het aansturen van een Contact Center verder te ontwikkelen? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om leidinggevende competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 vakdiploma te behalen.

Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het vakdiploma ‘Klantcontact teammanager’ c.q. Leidinggevende team/afdeling/project.

Na het volgen van deze opleiding ben je in staat je team beter aan te sturen en aanwezige kwaliteiten beter te benutten of te ontwikkelen door nieuwe aangeleerde vaardigheden en nieuwe opgedane kennis. Je wordt vakvolwassen, je groeit in een rol als teammanager en ontwikkelt daarbij je klantcontact vaardigheden door. Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je (interne) doorgroei mogelijkheden.De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:
Leerstijlen
Beïnvloeden eigen houding en gedrag
Kernkwaliteiten en valkuilen
Leiderschapsstijlen
Werkoverleg en vergaderen
Daily management
Teamrollen en groepsdynamica
Functioneren en beoordelen
Conflicthanteringsstijlen
Project- en timemanagement
Financieel inzicht
Veranderen en verbeteren
Draagvlak creëren
Nederlands, Engels, rekenen
Loopbaan & Burgerschap

Keuzedelen
Leidinggeven in de contactcenterbranche, Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Internationaal 1, Duurzaamheid, Duits A2/B1, Praktijkopleider en Belevingsgericht werken.

Voor iedereen die leiding geeft binnen de contactcenterbranche, of deze ambitie heeft, hier beter in wil worden en zich wil ontwikkelen als teammanager! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.