Masterclass: Rendement uit klantcontact

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass: Rendement uit klantcontact

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeHouten
31 mei. 2022
Toon rooster
event 31 mei 2022, 09:30-11:30, Houten
placeHouten
25 okt. 2022
Toon rooster
event 25 oktober 2022, 09:30-11:30, Houten

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! In een twee uur durende online sessie inspiratie in het vakgebied klantcontact.

Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties: loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel in de profit als non-profit). Dit schuurt vaak met de kostenfocus die organisaties hebben. In deze masterclass laten we zien hoe je hier als marketing of klantcontactprofessional mee om kunt gaan. Hoe zorg je ervoor dat je met slimme inzet van kanalen en het gebruik van data onnodige contacten kunt voorkomen en tegelijkertijd m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Klantenservice / Customer Service, Klantgerichtheid, NIMA A Sales en Verkoopgesprek.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Rendement uit klantcontact: kosten besparen en gelijktijdig klantervaring verbeteren, het kan echt! In een twee uur durende online sessie inspiratie in het vakgebied klantcontact.

Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties: loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel in de profit als non-profit). Dit schuurt vaak met de kostenfocus die organisaties hebben. In deze masterclass laten we zien hoe je hier als marketing of klantcontactprofessional mee om kunt gaan. Hoe zorg je ervoor dat je met slimme inzet van kanalen en het gebruik van data onnodige contacten kunt voorkomen en tegelijkertijd meer waarde kunt halen uit de waardevolle contacten.
Gert Buist heeft al veel organisaties (groot & klein) geholpen bij het vaststellen van hun klantcontact strategie en de inrichting van het klantcontact (zowel on- als offline). Hij is daarnaast kerndocent Customer Management bij de Coniche Business School. In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden gerealiseerd.

In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden gerealiseerd.Onderwerpen die aan de orde komen:

* Simpel een klantcontact strategie vaststellen
* De bouwstenen van klantcontact
* Klantcontact data verzamelen en analyseren: hoe doe je dat?
* Customer experience en klantcontact
* Waardevol versus onnodig klantcontact
* Kanaal sturing of -verleiding: hoe krijgen we onze klanten online?

Voor iedereen die in twee uur geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.