Post-hbo CM Contact Center Management

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Gert Buist
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
24 sep. 2021 tot 23 jun. 2022
Toon rooster
event 24 september 2021, 09:30-17:00, Online
event 7 oktober 2021, 09:30-17:00, Online
event 14 oktober 2021, 09:30-17:00, Online
event 5 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 18 november 2021, 09:30-17:00, Online
event 2 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 17 december 2021, 09:30-17:00, Online
event 13 januari 2022, 10:00-12:00, Online
event 20 januari 2022, 09:30-17:00, Online
event 3 februari 2022, 09:30-17:00, Online
event 17 februari 2022, 09:30-17:00, Online
event 10 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 24 maart 2022, 10:00-12:00, Online
event 31 maart 2022, 09:30-17:00, Online
event 14 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 28 april 2022, 09:30-17:00, Online
event 12 mei 2022, 09:30-17:00, Online
event 19 mei 2022, 10:00-12:00, Online
event 23 juni 2022, 09:30-17:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Journalistiek, Mediatraining, Mediaplanning, Crossmedia en Webredactie.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel klantcontact vanuit de basis te regelen en op welke manier je je kunt onderscheiden binnen het klantcontact.

De opleiding duurt 8 maanden. De praktijkopdracht met minimaal € 10.000 rendement voor de eigen organisatie wordt ook binnen deze 8 maanden uitgevoerd.

De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules.De opleiding bestaat uit de volgende 3 modules:

Customer Management

* Introductie van de opleiding & Trends in Customer Management
* Klantcontact strategie en de toegevoegde waarde van klantcontact
* Intervisie – Onderwerp/Plan van aanpak
* Cultuur & Organisatie
* Besturingsmodellen en performance management
* Methodologie | Business Research
* Workforce Management
* Bemensing, in- en outsourcing
* Kanaalmanagement- en strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | Presenteren Pva
* (Persoonlijk) Leiderschap
* HR: de employee journey
* Besturen of Zelfsturen? Agile in de praktijk
* De impact van technologische innovatie op de organisatie
* Theorie Examen
Finance

* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? | Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Werkcollege: Maak je eigen business case I
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case | Presentatietechnieken
* Theorie Examen
Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: Wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: De praktijk
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

Professionals die tot doel hebben om hun klantcontactdienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Gert Buist - Kerndocent Post HBO Customer Management
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.