Operationeel Contact Center Management OCCM
"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De meeste interessante onderwerpen vond ik de verdiepingen in klantcontact strategie en performance management." - 10-03-2023 16:16
"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor e… alles lezen - 10-03-2023 16:16
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 11 dec. 2024 tot 12 dec. 2024Toon rooster event 11 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 12 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.
* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.
Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.
* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies
de essentie van contactcenter management willen leren.* Senior
medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies
de essentie van contactcenter management willen leren.
Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons
‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een
fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze
bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal
bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De
bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar
verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.
De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human
capital’ en ‘continu verbet...Het uitgangspunt van deze opleiding
bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren
ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is
dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze
optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie.
De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar
verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.
De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human
capital’ en ‘continu verbeteren & innovatie’ in deze opleiding
zullen in 2 dagen worden behandeld.
Resultaat
* Je hebt inzage in belangrijke trends die de klant van de toekomst
bepalen.
* Je weet welke klantcontact kanalen je kunt inzetten en hoe je
deze tot een ideale mix kunt samenstellen.
* Je krijgt inzage in de betekenis van wat contactcenter management
nu precies is. De rol van de organisatie en de besturing van
klantcontact in de keten.
* Je hebt inzage in de functies die het contactcenter kan
vervullen, inclusief de leiderschapsstijlen, leerstijlen en
teamrollen.
"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De meeste interessante onderwerpen vond ik de verdiepingen in klantcontact strategie en performance management." - 10-03-2023 16:16
"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor e… alles lezen - 10-03-2023 16:16
"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19
"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.