Operationeel Contact Center Management OCCM

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Operationeel Contact Center Management OCCM

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 30 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Operationeel Contact Center Management OCCM
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Arantxa Ramautar
9
Operationeel Contact Center Management OCCM

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De meeste interessante onderwerpen vond ik de verdiepingen in klantcontact strategie en performance management." - 10-03-2023 16:16

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor e… alles lezen - 10-03-2023 16:16

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
11 dec. 2024 tot 12 dec. 2024
Toon rooster
event 11 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 12 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean Six Sigma Green Belt, Six Sigma, Lean Six Sigma, Lean en Lean Black Belt.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies de essentie van contactcenter management willen leren.* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies de essentie van contactcenter management willen leren.

Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.
De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbet...Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.

De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbeteren & innovatie’ in deze opleiding zullen in 2 dagen worden behandeld.

Resultaat

* Je hebt inzage in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen.
* Je weet welke klantcontact kanalen je kunt inzetten en hoe je deze tot een ideale mix kunt samenstellen.
* Je krijgt inzage in de betekenis van wat contactcenter management nu precies is. De rol van de organisatie en de besturing van klantcontact in de keten.
* Je hebt inzage in de functies die het contactcenter kan vervullen, inclusief de leiderschapsstijlen, leerstijlen en teamrollen.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Operationeel Contact Center Management OCCM
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Arantxa Ramautar
9
Operationeel Contact Center Management OCCM

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De meeste interessante onderwerpen vond ik de verdiepingen in klantcontact strategie en performance management." - 10-03-2023 16:16

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor e… alles lezen - 10-03-2023 16:16

starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.