Operationeel Contact Center Management OCCM

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Operationeel Contact Center Management OCCM

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Operationeel Contact Center Management OCCM
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
19 okt. 2022 tot 20 okt. 2022
Toon rooster
event 19 oktober 2022, 09:30-17:00, Amersfoort
event 20 oktober 2022, 09:30-17:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouws…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean Six Sigma Green Belt, Six Sigma, Lean Six Sigma, Lean en Lean Black Belt.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De beste manier om in twee dagen alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.
De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbe…Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.

De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbeteren & innovatie’ in deze opleiding zullen in 2 dagen worden behandeld.

Resultaat

* Je hebt inzage in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen.
* Je weet welke klantcontact kanalen je kunt inzetten en hoe je deze tot een ideale mix kunt samenstellen.
* Je krijgt inzage in de betekenis van wat contactcenter management nu precies is. De rol van de organisatie en de besturing van klantcontact in de keten.
* Je hebt inzage in de functies die het contactcenter kan vervullen, inclusief de leiderschapsstijlen, leerstijlen en teamrollen.

* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies de essentie van contactcenter management willen leren.* Senior medewerkers,
* Teamleiders,
* (Junior) managers;
die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die in 2 sessies de essentie van contactcenter management willen leren.

10
Gemiddeld cijfer voor Operationeel Contact Center Management OCCM
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.