Training: Didactiek

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training: Didactiek

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
10 nov. 2022
Toon rooster
event 10 november 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
16 mrt. 2023
Toon rooster
event 16 maart 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
15 jun. 2023
Toon rooster
event 15 juni 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
16 nov. 2023
Toon rooster
event 16 november 2023, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden en ondersteunen tijdens hun leerproces.

* Ben jij vaak nog een ‘kennis-overdrager’ tijdens jouw trainingen?
* Zijn deelnemers aan jouw trainingen vaak overspoeld met informatie en kunnen ze het allemaal niet onthouden of plaatsen?
* Ben jij aan het einde van de dag vermoeider dan toen je de dag begon?
* Vraag jij je af hoe je je meer kunt richten op de leerbehoefte van jouw deelnemers, zonder je programma compleet los te hoeven laten?
* Wil jij graag met meer zekerheid voor de groep staan én energie overhouden?
Dan is de training ‘Didactiek’ iets voor jou!

Een training didactiek van Co…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Opleidingskunde, Didactische vaardigheden, Train de trainer, Opleidingsfunctionaris en Loopbaanadvies.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden en ondersteunen tijdens hun leerproces.

* Ben jij vaak nog een ‘kennis-overdrager’ tijdens jouw trainingen?
* Zijn deelnemers aan jouw trainingen vaak overspoeld met informatie en kunnen ze het allemaal niet onthouden of plaatsen?
* Ben jij aan het einde van de dag vermoeider dan toen je de dag begon?
* Vraag jij je af hoe je je meer kunt richten op de leerbehoefte van jouw deelnemers, zonder je programma compleet los te hoeven laten?
* Wil jij graag met meer zekerheid voor de groep staan én energie overhouden?
Dan is de training ‘Didactiek’ iets voor jou!

Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.
De training leert je om op de juiste wijze en volgens de juiste didactiek te kunnen trainen/begeleide. Dit gaat vervolgens in de praktijk zeker zijn vruchten afwerpen. Je deelnemers zijn gemotiveerder en doen actiever mee aan je trainingen. Voor jouzelf is dat ook erg prettig en dit zorgt er weer voor dat je zelf minder werkdruk hebt. En energie overhoudt!

We reiken je tijdens deze dag een aantal veelgebruikte theorieën en modellen aan, als het gaat om het geven van feedback, het kunnen inspelen op diverse leerstijlen en het om kunnen gaan met verschillende leerbehoeften.
De training leert je om op de juiste wijze en volgens de juiste didactiek te kunnen trainen.We reiken je tijdens deze dag een aantal veelgebruikte theorieën en modellen aan, als het gaat om het geven van feedback, het kunnen inspelen op diverse leerstijlen en het om kunnen gaan met verschillende leerbehoeften.
Daarbij gaat de training ‘Didactiek’ veel over jouw eigen praktijk en jouw voorbeelden, of je nu veel of weinig ervaring hebt.

Samen bouwen we het programma op, waarbij de trainer vooral stuurt op naar elkaar luisteren en van elkaar leren.
Want trainer zijn, en je eigen didactische vaardigheden uitbouwen, moet je echt willen vanuit intrinsieke motivatie en talenten. We vernemen graag die van jou!

Aan de start inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn en speelt hier tijdens de training op in.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Didactiek ’ aan bod kunnen komen:

* De Hand van de Meester
* Competenties en leerstijlen
* Groepsdynamiek – Didactische analyse
* Werkvormen
* Feedback en omgaan met weerstand
* Actieplan voor de komende periode

De training is bedoeld voor iedereen die weleens voor een groep staat en daarin anderen begeleidt, traint of coacht.De training is bedoeld voor iedereen die weleens voor een groep staat en daarin anderen begeleidt, traint of coacht. En daar graag beter in wil worden, of er meer plezier en/of zekerheid uit wil halen. Of je nu al ervaren bent, of nog helemaal niet.

Middels een gevarieerd programma wordt de (beginnende) trainer/docent gefaciliteerd in het vinden van antwoorden op diverse leerbehoeften. We gaan hierbij altijd uit van de deelnemers: wat willen zij leren, waar lopen zij in de praktijk tegenaan en wat hopen zij te kunnen verbeteren/veranderen?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.