Training: Retentie

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training: Retentie

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
31 mrt. 2022
Toon rooster
event 31 maart 2022, 09:00-17:00, Amersfoort
placeAmersfoort
30 sep. 2022
Toon rooster
event 30 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Vind je het lastig om vertreksignalen te herkennen?
Weet je niet goed wat je kunt doen om de klant te behouden?
Vind je het lastig om bezwaren te weerleggen en de klant een passend aanbod te doen?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten?
Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk.

De trainers van Coniche leren de deelnemers in de training ‘Retentie’ hoe je klantsignalen en onvrede kunnen herkennen.
Je weet vervolgens de juiste oplossing aan te bieden, waar…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Productiviteit & Focus, Time management, Stress, Werkdruk en Getting Things Done (GTD).

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Vind je het lastig om vertreksignalen te herkennen?
Weet je niet goed wat je kunt doen om de klant te behouden?
Vind je het lastig om bezwaren te weerleggen en de klant een passend aanbod te doen?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten?
Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk.

De trainers van Coniche leren de deelnemers in de training ‘Retentie’ hoe je klantsignalen en onvrede kunnen herkennen.
Je weet vervolgens de juiste oplossing aan te bieden, waardoor er een duurzame relatie wordt opgebouwd tussen organisatie en klant.
Klantbehoud leidt tot enthousiaste klanten, betere reviews, minder klachten en meer omzet.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Rententie’ aan bod kunnen komen:

* Retentie: wat betekent het eigenlijk?
* Herkennen van klantsignalen en onvrede
* Opzegredenen en behoud
* Weerleggen van bezwaren
* Doen van een passend aanbod
* Casus: behoud van klanttevredenheid

De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.