Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester.

Type product
Logo van ConnectFirst

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Herinner je je die vorige training/workshop/masterclass nog? Nee? Vaag? Delen? 
Zat je ook zo lekker te gapen, omdat je halverwege zo goed als in slaap was gevallen na 3 uur luisteren?

Bij ConnectFirst doen we dat dus anders.
Elke training/workshop of masterclass is interactief, je gaat zelf aan de slag met nieuwe concepten, oefeningen en opdrachten, zodat je de nieuwe inzichten of vaardigheden echt eigen hebt gemaakt na afloop!

Het mooiste? Dan is het ook nog eens veel leuker, leer je jezelf beter kennen en heb je plezier met je collega's of team!

Maak van een verkoopgesprek een ultieme klant­ervaring. Stel de klant centraal, versla de concurrentie, blijf top of mind en leg de basis voor lang­durige sterke relaties.

Moderne klanten zitten niet meer te wachten op een zendmast met reclameboodschappen. Klanten willen gehoord worden, zich begrepen voelen en vertrouwen hebben in de partij en persoon waar ze zaken mee doen. 

Om de basis te leggen voor zo'n vertrouwens relatie en om klanten over te streep te trekken, moet je dus in staat zijn om een goed gesprek te voeren, waarin de klant zich begrepen voelt en gewaardeerd.

In onze workshops Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester krijg je alle handvatten aangereikt om dat…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Herinner je je die vorige training/workshop/masterclass nog? Nee? Vaag? Delen? 
Zat je ook zo lekker te gapen, omdat je halverwege zo goed als in slaap was gevallen na 3 uur luisteren?

Bij ConnectFirst doen we dat dus anders.
Elke training/workshop of masterclass is interactief, je gaat zelf aan de slag met nieuwe concepten, oefeningen en opdrachten, zodat je de nieuwe inzichten of vaardigheden echt eigen hebt gemaakt na afloop!

Het mooiste? Dan is het ook nog eens veel leuker, leer je jezelf beter kennen en heb je plezier met je collega's of team!

Maak van een verkoopgesprek een ultieme klant­ervaring. Stel de klant centraal, versla de concurrentie, blijf top of mind en leg de basis voor lang­durige sterke relaties.

Moderne klanten zitten niet meer te wachten op een zendmast met reclameboodschappen. Klanten willen gehoord worden, zich begrepen voelen en vertrouwen hebben in de partij en persoon waar ze zaken mee doen. 

Om de basis te leggen voor zo'n vertrouwens relatie en om klanten over te streep te trekken, moet je dus in staat zijn om een goed gesprek te voeren, waarin de klant zich begrepen voelt en gewaardeerd.

In onze workshops Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester krijg je alle handvatten aangereikt om dat doel te bereiken.

Wat leer je zoals?
- Wat doe je Voor, Tijdens en Na een gesprek om maximale impact te hebben.

- Hoe gebruik je non-verbale communicatie en uitstraling op een krachtige manier.

- Hoe bouw je een goede conversatie op.

- Wat zijn krachtige, vragen die je klant stimuleren.

- Wanneer moet je vragen stellen en wanneer moet je expertise tonen.

- Hoe 'hoor' je de klant echt.

- Hoe kom samen met de klant tot een deal vs de klant over de streep trekken.

- Hoe overtuig je de klant bij twijfel.

- Hoe ga je om met skepsis, kritiek en tegenwerpingen.

- Hoe open je een gesprek.

- Hoe sluit je een gesprek.

- Hoe volg je een gesprek effectief op.

Klanten die de technieken geleerd in mijn trainingen effectief toepassen zien altijd een groei in hun conversie ratio van lead naar deal.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.