Klantvriendelijkheid

Type product
Tijdsduur

Klantvriendelijkheid

Croan Training & Coaching
Logo van Croan Training & Coaching

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantvriendelijkheid

Zijn uw gasten of klanten tevreden over de benadering? Weet uw clientèle ook de volgende keer de weg naar uw bedrijf of organisatie te vinden? Belt uw klant de volgende keer weer terug omdat hij zich prettig behandeld voelt?

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en serviceverlenende houding van uw medewerkers. U wilt uw clientèle graag gastvrij ontvangen in uw bedrijf om ze in de toekomst vaker te mogen begroeten. Dit geldt face to face  én voor de telefonische contacten met de klant.

Doel van de training
Verbeteren van de klantgerichte attitude en klantgerichte benadering van uw medewerkers.

Inhoud

  • Inleiding op communicatie:

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantvriendelijkheid

Zijn uw gasten of klanten tevreden over de benadering? Weet uw clientèle ook de volgende keer de weg naar uw bedrijf of organisatie te vinden? Belt uw klant de volgende keer weer terug omdat hij zich prettig behandeld voelt?

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en serviceverlenende houding van uw medewerkers. U wilt uw clientèle graag gastvrij ontvangen in uw bedrijf om ze in de toekomst vaker te mogen begroeten. Dit geldt face to face  én voor de telefonische contacten met de klant.

Doel van de training
Verbeteren van de klantgerichte attitude en klantgerichte benadering van uw medewerkers.

Inhoud

  • Inleiding op communicatie:
    • Communicatie vaardigheden
    • Verbale en non verbale communicatie
    • Manier van vragen stellen
    • Soorten vragen
    • Eigen houding
    • Grenzen stellen
  • Klantvriendelijkheid:
    • Klantgerichtheid
    • Behulpzaamheid
    • Open houding
    • Open communicatie
  • Gouden regels, gezamenlijke afspraken
  • Oefenen met acteur

Aanbod
Programma op maat

Deelnemers
Aan elke training nemen maximaal 12 mensen deel, MBO en HBO niveau.

Aanbod
Aanbod op maat

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.