Gespreksvaardigheden en communicatie

Type product
Tijdsduur

Gespreksvaardigheden en communicatie

Croan Training & Coaching
Logo van Croan Training & Coaching

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Gespreksvaardigheden en communicatie

Werken medewerkers los van elkaar terwijl ze hetzelfde doel nastreven? Is je klant ontevreden over de bejegening?
Met een training 'gespreksvaardigheden en communicatie' verbetert de samenwerking in een team en de communicatie naar de klant.

 Doel van de training

  • Inzicht verwerven in de communicatieprocessen in een team
  • Bevorderen van de klanttevredenheid
  • De samenwerking in een team en tussen medewerkers onderling verbeteren

Inhoud

  • Inleiding op communicatie
  • Klantvriendelijk, klant- en servicegericht werken, zowel intern als extern
  • Communicatiemodel:
    • Welk gedrag wordt door welk gedrag opgeroepen
    • Hoe is gedrag te benvloeden
    • Zelft…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Gespreksvaardigheden en communicatie

Werken medewerkers los van elkaar terwijl ze hetzelfde doel nastreven? Is je klant ontevreden over de bejegening?
Met een training 'gespreksvaardigheden en communicatie' verbetert de samenwerking in een team en de communicatie naar de klant.

 Doel van de training

  • Inzicht verwerven in de communicatieprocessen in een team
  • Bevorderen van de klanttevredenheid
  • De samenwerking in een team en tussen medewerkers onderling verbeteren

Inhoud

  • Inleiding op communicatie
  • Klantvriendelijk, klant- en servicegericht werken, zowel intern als extern
  • Communicatiemodel:
    • Welk gedrag wordt door welk gedrag opgeroepen
    • Hoe is gedrag te benvloeden
    • Zelftest: Hoe stel jij je in op communicatie
  • Gespreksvaardigheden, de 'Gouden Regels'
  • Verbale en non verbale communicatie
  • Manier van vragen stellen
  • Soorten vragen
  • Eigen houding
  • Grenzen stellen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Samenwerking
  • Oefenen van praktijksimulaties met acteur

Deelnemers

Aan de training kunnen maximaal  12 mensen deelnemen op MBO of HBO niveau.

Aanbod
De training duurt een of twee dagen. Programma op maat.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.