Veilig Online als Medewerker

Tijdsduur
Trainer
Jannie de Jong
Startdatum en plaats
Logo van De Jong Training en Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 De Jong Training en Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 93 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Driebergen-Rijsenburg
24 sep. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 24 september 2019, 10:00-13:00

Beschrijving

Online communiceren is geweldig en de mogelijkheden zijn oneindig. Soms gaat de communicatie echter niet goed en ontstaat er onbegrip en zelfs agressief gedrag. Deze training neemt je mee in de wondere wereld van internet en leert je hoe je veilig online kunt bewegen en voorkomt dat je slachtoffer wordt van agressie. Agressietraining.nl helpt medewerkers aan de hand van een profielanalyse doelen te stellen om gericht en veilig te communiceren via sociale media.

Trainingsvorm

  1. In company training:
    Doelgroep: medewerkers van één bedrijf
    Periode: 1 dagdeel

Inhoud van de training

  1. Ken je eigen internetprofiel:
    Aan de hand van de internetanalyse leren uw medewerkers hun zakelijk en prive pr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adviserend verkopen, Klantgerichtheid, Sales Training, Telemarketing & telesales en Relatiemanagement.

Online communiceren is geweldig en de mogelijkheden zijn oneindig. Soms gaat de communicatie echter niet goed en ontstaat er onbegrip en zelfs agressief gedrag. Deze training neemt je mee in de wondere wereld van internet en leert je hoe je veilig online kunt bewegen en voorkomt dat je slachtoffer wordt van agressie. Agressietraining.nl helpt medewerkers aan de hand van een profielanalyse doelen te stellen om gericht en veilig te communiceren via sociale media.

Trainingsvorm

  1. In company training:
    Doelgroep: medewerkers van één bedrijf
    Periode: 1 dagdeel

Inhoud van de training

  1. Ken je eigen internetprofiel:
    Aan de hand van de internetanalyse leren uw medewerkers hun zakelijk en prive profiel in kaart te brengen.
  2. Doelgericht online communiceren :
    Medewerkers leren doelen te stellen voor online communicatie zowel zakelijk als prive.
  3. De voordelen van online communicatie:
    Aan de hand van verschillende social media tools ontdekken medewerkers de kracht van online media  voor uw organisatie en prive.
  4. De geheimen van Google:
    Medewerkers leren hoe Google als grote rekenmachine werkt en hoe zij dit effectief kunnen gebruiken zowel voor werk als prive.
  5. Veilig online:
    Medewerkers leren hoe de de belangrijkste social media tools als bv Facebook, twitter, linkedin veilig kunnen instellen, zodat zij geen slachtoffer worden van kwaadwillende personen.
  6. Agressief gedrag online:
    Alle online media communiceren schriftelijk, misverstanden zijn snel ontstaan. Met tips en oefeningen leren medewerkers online agressief gedrag ombuigen en begrenzen waardoor de (werk)relatie weer hersteld kan worden.

Resultaten van de training

De medewerker:

  • Beweegt zich doelbewust en effectief online.
  • Kent het online beleid van de organisatie en ondersteunt dit door gedrag online
  • Heeft inzicht in de werking van Google en maakt hier effectief gebruik van.
  • Kan de belangrijkste sociale media tools veilig instellen, waardoor agressie voorkomen wordt.
  • Weet hoe te handelen bij online agressie, waardoor escalatie van online/offline agressie gereduceerd wordt

Uw medewerkers voelen zich na het volgen van de ISO 17024 gecertificeerde (agressie)trainingen van agressietraning.nl mentaal weerbaar en veilig.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Jannie de Jong - Trainer en adviseur omgaan met agressief gedrag van klanten
Jannie de Jong
Trainer en adviseur omgaan met agressief gedrag van klanten

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met De Jong Training en Advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.