Online Marketing module Contentmarketing

Tijdsduur
Logo van De Laat Kenniscentrum
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 De Laat Kenniscentrum heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 30 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

De Laat Kenniscentrum biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Eindhoven, Maastricht, Middelburg, Roermond, Terneuzen, Tilburg, Venlo

Beschrijving

De Laat Kenniscentrum; De opleider uit de regio!

Wat biedt de module Contentmarketing?

Hoe pak ik planmatig mijn contentmarketing aan?
Hoe geef ik invulling aan mijn contentmarketing?

Zijn dit vragen die jou bezig houden. De module contentmarketing van de cursus Online Marketing geeft je antwoord op deze vragen. De module behandelt het 'see think do care model' en 'hero hub hygiene (or help)'.

  • Welke content ga je maken?
  • Hoe past de content in de strategie
  • Hoe wotdt het merkverhaal vertaalt?
  • Wie doet wat, wanneer en hoeveel/vaak?

 Dit alles verwerk je in een contentkalender. Geen eenvoudige opdracht, maar met deze tips en tools gaat het vast en zeker lukken!

Deze module is een onderdeel van de cursus Online Marketing. 

Het is mogelijk om …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Online marketing, Google Analytics, Gamification en Neuromarketing.

De Laat Kenniscentrum; De opleider uit de regio!

Wat biedt de module Contentmarketing?

Hoe pak ik planmatig mijn contentmarketing aan?
Hoe geef ik invulling aan mijn contentmarketing?

Zijn dit vragen die jou bezig houden. De module contentmarketing van de cursus Online Marketing geeft je antwoord op deze vragen. De module behandelt het 'see think do care model' en 'hero hub hygiene (or help)'.

  • Welke content ga je maken?
  • Hoe past de content in de strategie
  • Hoe wotdt het merkverhaal vertaalt?
  • Wie doet wat, wanneer en hoeveel/vaak?

 Dit alles verwerk je in een contentkalender. Geen eenvoudige opdracht, maar met deze tips en tools gaat het vast en zeker lukken!

Deze module is een onderdeel van de cursus Online Marketing. 

Het is mogelijk om slechts enkele modulen van de cursus Online Marketing te volgen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.