Sales: T.O.P. groeiprogramma klantcommunicatie & sales

Type product
Tijdsduur
Logo van Commercium

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Wil je succes in business? Go for it!

T.O.P. groeiprogramma "klantbeleving en verkoop" 

Een uniek programma voor adviseurs, verkopers en medewerkers die dagelijks met klanten omgaan. Tijdens het programma werk je aan je persoonlijke vaardigheden, je leert goede klantgesprekken te voeren, effectiever te communiceren en technieken om overtuigend te verkopen zonder dat je de klant pusht.

Het T.O.P. groeiprogramma bestaat uit drie stappen en geeft duurzaam resultaat. Je gaat jezelf ontwikkelen en je leert hoe je de klant een echte klantbeleving kunt geven.

Hoe is het programma opgebouwd?

Stap 1 is het online programma om je kennis te verhogen.

Stap 2 de praktijktrainingen om je klantgesprekken en je presentatie te verbeteren.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales Training, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Marketing en Sales.

Wil je succes in business? Go for it!

T.O.P. groeiprogramma "klantbeleving en verkoop" 

Een uniek programma voor adviseurs, verkopers en medewerkers die dagelijks met klanten omgaan. Tijdens het programma werk je aan je persoonlijke vaardigheden, je leert goede klantgesprekken te voeren, effectiever te communiceren en technieken om overtuigend te verkopen zonder dat je de klant pusht.

Het T.O.P. groeiprogramma bestaat uit drie stappen en geeft duurzaam resultaat. Je gaat jezelf ontwikkelen en je leert hoe je de klant een echte klantbeleving kunt geven.

Hoe is het programma opgebouwd?

Stap 1 is het online programma om je kennis te verhogen.

Stap 2 de praktijktrainingen om je klantgesprekken en je presentatie te verbeteren.

Stap 3 de praktijkopdrachten om ervaring op te doen in de praktijk.

De praktijktrainingen worden individueel of in een kleine groep gegeven. Belangrijke onderdelen van de trainingen zijn het oefenen van de klantgesprekken en de persoonlijke  presenteren van jezelf. Er mogen maximaal 6 personen deelnemen aan de praktijk- trainingen. Je kunt rekenen op veel persoonlijke aandacht. De begeleiders en trainers zijn zeer ervaren professionals die een ruime ervaring hebben bij bedrijven in de zakelijke dienstverlening, retail, gezondheidszorg en bij therapeuten en vakspecialisten.

Volg het unieke groeiprogramma om Top te worden in klantbeleving en verkoop.

Meld je nu aan voor het T.O.P. groeiprogramma. Succes verzekerd!

“Je leert adviseren en verkopen zoals TOP verkopers en adviseurs dat doen!”

Wat zijn de resultaten van het T.O.P. groeiprogramma?

  • Je klantadviesgesprekken verlopen beter
  • Hogere verkoopresultaten 
  • Je persoonlijk presentatie is verbeterd
  • Het gedrag van klanten ga je beter begrijpen
  • Je leert beter omgaan met weerstanden en eisen van klanten

Wat  zijn de voordelen?

  • Eigen tijd indelen met het online thuisprogramma
  • Ontspannen sfeer en echt teamwork
  • Persoonlijke aandacht en geduld
  • Begrijpelijk en duurzaam materiaal
  • Veel afwisseling en leuke praktijkopdrachten
  • Regelmatige herhaling  voor langdurig resultaat
  • Ervaringsleren toegespitst op de persoonlijke aandachtspunten.

Wat kan je verwachten?

  • Een begeleider met een zeer ruime ervaring in klantencontact en verkoop
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding
  • Regelmatig feedback en advies
  • Persoonlijke groei
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.