ISO/IEC 20000 Associate Bridge in IT Service Management (ook Live Online)
Startdata en plaatsen
D-ICT Solutions biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent
Beschrijving
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activiteiten van de Deming cyclus van het service management systeem (SMS). Deze training geeft de deelnemers een kortere weg naar de Associate certificaat.
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
De ITSM Associate Bridge training is bedoeld voor profess…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activiteiten van de Deming cyclus van het service management systeem (SMS). Deze training geeft de deelnemers een kortere weg naar de Associate certificaat.
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
De ITSM Associate Bridge training is bedoeld voor professionals die
betrokken zijn bij een praktische manier in het planning,
implementeren en beheren van een service management systeem (SMS),
service management processen en monitoring / rapportage over de
prestaties en de effectiviteit van Service Management.
Ook hebben de deelnemers gedegen kennis en ervaring binnen IT service management met een minimum certificering niveau van ITIL Practitioner of Intermediate en willen zich richten op, of zich te bekwamen in de IT service management op basis van ISO/IEC 20000.
Voorkennis en niveau
Ten minste twee (2) ITIL Practitioner of Intermediate
Certificaten, HBO
Duur
3 dagen
Examenonderwerpen
Planning van de levering van diensten, het beheren van de levering
van diensten, het meten, controleren en rapporteren van de levering
van diensten
Ook moeten de kandidaten met succes twee (2) praktische
opdrachten hebben afgerond, te weten:
Planning van de dienstverlening
Monitor, meten en rapporteren over de Dienstverlening
Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 40
Cesuur : 65% (26 van de 40)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan: nee
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.