ISO/IEC 20000 Associate in IT Service Management

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 255 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
aug. 2019
Amsterdam
sep. 2019
Amsterdam
okt. 2019
Amsterdam
nov. 2019
Amsterdam
dec. 2019

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De 5 daagse training ITSM Associate is bedoeld voor personeel dat praktisch betrokken is bij: implementatie, verbetering of kwaliteitswaarborging van dienstverleningsprocessen; implementatie of verbetering van het managementsysteem; coördinatie van dienstverleningssectoren; en/of rapportage over de performance en effectiviteit van service management.

Context
Het examen ITSM Associate maakt deel uit van het kwalificatieprogramma.

Ingangseis

Het certificaat ITSM Foundation gebaseerd op ISO/IEC 20000 of gelijkwaardig en de IT Service Management Associate trainingscursus bij een EXIN accredited training provider (ATP), plus drie (3) met succes afgesloten praktische opdrachten als onderdeel van de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO/ IEC 20000, IT Management & Strategie, Service management, ICT Algemeen en Kwaliteitsmanagement.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De 5 daagse training ITSM Associate is bedoeld voor personeel dat praktisch betrokken is bij: implementatie, verbetering of kwaliteitswaarborging van dienstverleningsprocessen; implementatie of verbetering van het managementsysteem; coördinatie van dienstverleningssectoren; en/of rapportage over de performance en effectiviteit van service management.

Context
Het examen ITSM Associate maakt deel uit van het kwalificatieprogramma.

Ingangseis

Het certificaat ITSM Foundation gebaseerd op ISO/IEC 20000 of gelijkwaardig en de IT Service Management Associate trainingscursus bij een EXIN accredited training provider (ATP), plus drie (3) met succes afgesloten praktische opdrachten als onderdeel van de cursus.


Examenonderwerpen
Kandidaten worden getest op de volgende onderwerpen: Plannen van de dienstverlening Management van de dienstverlening Meten, monitoren en rapporteren, verbetering van de dienstverlening.

Examendetails
Examendetails Aantal vragen: 60
Cesuur: 65% (39 uit 60)
Open boek/notities: nee
Elektronische apparatuur toegestaan: nee

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.