ITIL® foundation incompany-training examen verplicht
Beschrijving
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Uitvoering
Onze ITIL incompany-trainingsmogelijkheden kunnen speciaal voor uw organisatie op maat worden afgestemd.
Veelal wordt deze training uitgevoerd in drie aaneengesloten dagen of verspreidt over meerdere weken, net wat voor uw organisatie wenselijk is.
Ook middag-avond trajecten worden steeds meer gevraagd zodat de werknemers nog een groot deel van de dag inzetbaar zijn voor de organisatie en dit dus de meest gunstigste uitvoering kan zijn.
Uiteraard doen wij in goed in overleg met u de opties bespreken.
Kortom; onze incompany-training is een programma dat perfect is toegesneden op de behoeftes en doelen van uw organisatie.
Wat zijn uw voordelen?
-De cursusinhoud kan desgewenst deels word…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Uitvoering
Onze ITIL incompany-trainingsmogelijkheden kunnen speciaal voor uw
organisatie op maat worden afgestemd.
Veelal wordt deze training uitgevoerd in drie aaneengesloten dagen
of verspreidt over meerdere weken, net wat voor uw organisatie
wenselijk is.
Ook middag-avond trajecten worden steeds meer gevraagd zodat de
werknemers nog een groot deel van de dag inzetbaar zijn voor de
organisatie en dit dus de meest gunstigste uitvoering kan zijn.
Uiteraard doen wij in goed in overleg met u de opties
bespreken.
Kortom; onze incompany-training is een programma dat perfect is
toegesneden op de behoeftes en doelen van uw organisatie.
Wat zijn uw voordelen?
-De cursusinhoud kan desgewenst deels worden afgestemd met
specifieke wensen van de
organisatie
-De deelnemers hoeven niet te reizen; dit scheelt reistijd en
reiskosten.
-Een incompany-training is vaak goedkoper dan een externe cursus
(maar niet altijd!)
-Een incompany-training verbetert vaak de samenwerking binnen de
organisatie.
Inhoud van de training
ITIL® foundation is het
belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die
meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die
volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma
om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties
laten hen beter presteren en samenwerken.
In deze
ITIL® foundation training legt men de basis voor een compleet
programma ITIL®-examens en het behalen van diverse certificaten in
IT Service Management. Je laat hiermee zien dat je werken volgens
ITIL® serieus neemt. Het maakt je beter gekwalificeerd om
samen te werken met andere ITIL®-gecertificeerden.
Doelgroep
IT-professionals, business managers of business proceseigenaren die
in een organisatie volgens ITIL® werken.
Voorkennis en niveau
Geen, MBO
Duur
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag ter
afsluiting examen gedaan worden.
Examenonderwerpen
Kandidaten worden getest op 9 categorieën: Servicemanagement in
praktijk (begrip); De levenscyclus van een service (begrip);
Belangrijkste principes en modellen (begrip); Algemene begrippen
(kennis); Geselecteerde processen (kennis); Geselecteerde rollen
(kennis); Geselecteerde functies (kennis); Technologie en
architectuur (kennis); ITIL®-kwalificatieprogramma (kennis).
Examen
Multiple-choice gesloten boek examen van 60 minuten, 40 vragen, bij 26 of meer goed geslaagd.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.