ITIL® Intermediate: Service Strategy

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 253 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,2
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Service Strategy
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Willem Bennik
ICT Teamleider
10
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"Gedurende 4 dagen 3 afzonderlijke trainers gehad.
Dat lijkt op het eerste gezicht niet handig, maar ik heb er totaal geen hinder van ondervonden.
Trainers zijn heel gemotiveerd, kundig, geduldig en behulpzaam. Zij beschikken alle drie over ruime praktijkervaring die zij ook goed in de lessen / voorbeelden konden inbrengen." - 21-12-2015 14:06

"Gedurende 4 dagen 3 afzonderlijke trainers gehad. Dat lijkt op het eerste gezicht niet handig, maar ik heb er totaal geen hinder van onderv… alles lezen - 21-12-2015 14:06

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u op strategisch niveau een service
kunt inregelen. De training 'ITIL® Service Strategy' behandelt de begrippen van Service Strategy. Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Strategy is en op welke wijze
Service Strategy een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie.

Doelgroep
De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor
en/of betrokkenheid bij het beheer en de exploitatie van de ICT- infrastructuur
en/of financiële vastlegging van ICT middelen op strategisch niveau.

Voorkennis en niveau
ITIL® Foundation of ITIL® Foundation Bridge.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de 3e dag ter afs…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de training
In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u op strategisch niveau een service
kunt inregelen. De training 'ITIL® Service Strategy' behandelt de begrippen van Service Strategy. Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Strategy is en op welke wijze
Service Strategy een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie.

Doelgroep
De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor
en/of betrokkenheid bij het beheer en de exploitatie van de ICT- infrastructuur
en/of financiële vastlegging van ICT middelen op strategisch niveau.

Voorkennis en niveau
ITIL® Foundation of ITIL® Foundation Bridge.

Duur
3 dagen, optioneel kan op de 3e dag ter afsluiting examen gedaan worden.

Examenonderwerpen
Service strategy principes; Implementeren service strategy; Governance ; Service strategy organiseren; Technologische afwegingen; Implementeren service strategy; Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s

Examen
Multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek.
28 punten nodig om te slagen (van de 40 beschikbare punten).

9,2
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Intermediate: Service Strategy
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar
Willem Bennik
ICT Teamleider
10
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"Gedurende 4 dagen 3 afzonderlijke trainers gehad.
Dat lijkt op het eerste gezicht niet handig, maar ik heb er totaal geen hinder van ondervonden.
Trainers zijn heel gemotiveerd, kundig, geduldig en behulpzaam. Zij beschikken alle drie over ruime praktijkervaring die zij ook goed in de lessen / voorbeelden konden inbrengen." - 21-12-2015 14:06

"Gedurende 4 dagen 3 afzonderlijke trainers gehad. Dat lijkt op het eerste gezicht niet handig, maar ik heb er totaal geen hinder van onderv… alles lezen - 21-12-2015 14:06

starstarstarstarstar_half
Tom van der Hoff
(Business) Service manager
9
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"Een degelijke training met een manual van D-ICT bestaande uit dia's. Deze dia's werden "gewoon" 1 voor 1 behandeld en gaven de belangrijkste informatie uit het bijbehorende ITIL boek. Het boek heb ik slechts een paar keer moeten openslaan om een aantal figuren te bekijken. Met andere worden, de manual en toelichting zijn voldoende!
Mede daardoor en door het maken van oefenexamens is het mogelijk om direct aan het einde van de training (de 4de dag) het examen te doen. Dit is een goede formule." - 18-12-2012 08:13

"Een degelijke training met een manual van D-ICT bestaande uit dia's. Deze dia's werden "gewoon" 1 voor 1 behandeld en gaven de belangrijkste… alles lezen - 18-12-2012 08:13

starstarstarstarstar_border
Paul Vessies
8,2
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"Strategie was de perfecte afsluiting om de laatste stap te maken naar het overall examen: Managing Across the Lifecycles.

Cursusinhoud gegeven door ervaren trainers meer dan voldoende. Goede voorbereiding door de proefexamens te maken en te analyseren. Lekker lunch" - 13-04-2012 11:30

"Strategie was de perfecte afsluiting om de laatste stap te maken naar het overall examen: Managing Across the Lifecycles. Cursusinhoud gege… alles lezen - 13-04-2012 11:30

starstarstarstarstar_half
Deepak Seth
8,8
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"DICT Solutions have Good trainers, Flexible and Congenial environment and it provides Value for money that I have spent. Training is available both in English and Dutch.

" - 19-04-2011 18:06

"DICT Solutions have Good trainers, Flexible and Congenial environment and it provides Value for money that I have spent. Training is availab… alles lezen - 19-04-2011 18:06

starstarstarstarstar
Rob Sijtsema
10
ITIL® Intermediate: Service Strategy

"De cursus bereidt de cursist goed voor op het examen. Tevens is er tijdens de cursus altijd ruimte om bijvoorbeeld vragen te stellen buiten de examenstof om. Zonder het volgen van deze cursus bij een goed trainingscentrum kan het zeer moeilijk worden om het examen te halen. Het niveau van de examens inzake de ITIL life cycles/ITIL managing across the life cycle varieert in mijn beleving namelijk enorm wat betreft de moeilijkheidsgraad. De trainers bij D-ict hebben allemaal een zeer hoog kennis niveau omtrent de stof. Dit is een van de redenen waarom zij een zeer hoog slagingspercentage m.b.t. examens hebben." - 11-03-2011 12:42

"De cursus bereidt de cursist goed voor op het examen. Tevens is er tijdens de cursus altijd ruimte om bijvoorbeeld vragen te stellen buiten … alles lezen - 11-03-2011 12:42

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.