Feedback geven en ontvangen

Niveau
Tijdsduur
Logo van Dikker | Klijs

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Dikker | Klijs biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Breda, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Hoe goed geef jij feedback? Vind je het lastig om op een rustige en nette manier precies te zeggen wat je ergens van vindt? Durf je soms een boodschap niet te brengen en houd je daar zelf een vervelend gevoel aan over?

In deze training leer je hoe je op een goede manier een boodschap over kan brengen en kan ontvangen. Door inzicht in de structuur van het gesprek, te oefenen met de manier waarop je vragen stelt en het effect van non-verbaal gedrag te leren kennen ben je na deze cursus beter in staat om beter feedback te geven en te ontvangen.

Onderwerpen:

  • Hoe zit het communicatieproces in elkaar?
  • Hoe geef je feedback?
  • Welke basisgesprekstechnieken moet je onder de knie hebben?
  • Wat i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Feedback geven en ontvangen, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

Hoe goed geef jij feedback? Vind je het lastig om op een rustige en nette manier precies te zeggen wat je ergens van vindt? Durf je soms een boodschap niet te brengen en houd je daar zelf een vervelend gevoel aan over?

In deze training leer je hoe je op een goede manier een boodschap over kan brengen en kan ontvangen. Door inzicht in de structuur van het gesprek, te oefenen met de manier waarop je vragen stelt en het effect van non-verbaal gedrag te leren kennen ben je na deze cursus beter in staat om beter feedback te geven en te ontvangen.

Onderwerpen:

  • Hoe zit het communicatieproces in elkaar?
  • Hoe geef je feedback?
  • Welke basisgesprekstechnieken moet je onder de knie hebben?
  • Wat is een goede structuur om het gesprek aan te pakken
  • Wat is de kracht van het compliment?
  • Hoe zorg je ervoor dat de ander positief reageert op een verbetertip?
  • Hoe ontvang je feedback?
  • Wat is je persoonlijke communicatiestijl

Bijzonderheden

In de training wisselen we korte theoretische inleidingen af met oefeningen en rollenspelen.

De training is praktijkgericht opgezet en gespitst op het vergroten van vaardigheden. Dit betekent dat het actief zelf oefenen met de nieuw aangereikte tips en de eigen voorbeelden uit de dagelijkse praktijk centraal staan.

Iedere deelnemer wordt uitgedaagd om actief het eigenaarschap voor zijn eigen leerproces te nemen.

De training gaat altijd door! Bij kleinere groepen kan een aanpassing aan de cursuslocatie plaats vinden!

Na afloop ontvangt u een bewijs van deelname en een persoonlijk ontwikkeladvies van de trainer. Ook bestaat de mogelijkheid om op uw werkplek aanvullend gecoacht te worden (optioneel).

Gewenste vooropleiding/werkervaring

Er is geen voorkennis vereist voor deze training.

 

Lesmateriaal

Geheugenkaartjes, hand-outs worden geleverd bij de cursus, hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

De vaardigheidstrainer van Nederland

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.