Duits voor toerisme en hospitality professionals

Tijdsduur

Duits voor toerisme en hospitality professionals

Duits-Nederlandse Handelskamer
Logo van Duits-Nederlandse Handelskamer

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.

Wat is voor een Duitse toerist die Nederland bezoekt belangrijk? Hoe kunnen deze toeristen via het internet het beste bereikt worden? Wat verwachten Duitse toeristen van een bezoek aan Nederland? Tijdens deze training komen de belangrijkste aspecten van de Duitse taal aan bod. Daarnaast …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toerisme, Hospitality, Hotelmanagement, Duits en Eventmanagement.

Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.

Wat is voor een Duitse toerist die Nederland bezoekt belangrijk? Hoe kunnen deze toeristen via het internet het beste bereikt worden? Wat verwachten Duitse toeristen van een bezoek aan Nederland? Tijdens deze training komen de belangrijkste aspecten van de Duitse taal aan bod. Daarnaast is er aandacht voor “destination marketing”, het maken van presentaties voor Duitse touroperators, duurzame relaties opbouwen met Duitse bedrijven en beursoptredens in Duitsland. De training in Amsterdam zal extra aandacht schenken aan de ITB (Internationale Beurs voor Toerisme in Berlijn).

Programma:

  • Woordenschat toerisme & hospitality sector
  • Cultuurverschillen tussen Nederland en Duitsland in het toerisme
  • Hoe Duitse doelgroepen bereiken?
  • Effectief communiceren met Duitse touroperators en zakenrelaties
  • Beursoptredens en communicatie met Duitse gasten; ontwikkelen eigen presentatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.