Duits voor toerisme en hospitality professionals
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.
Wat is voor een Duitse toerist die Nederland bezoekt belangrijk? Hoe kunnen deze toeristen via het internet het beste bereikt worden? Wat verwachten Duitse toeristen van een bezoek aan Nederland? Tijdens deze training komen de belangrijkste aspecten van de Duitse taal aan bod. Daarnaast …

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.
Wat is voor een Duitse toerist die Nederland bezoekt belangrijk? Hoe kunnen deze toeristen via het internet het beste bereikt worden? Wat verwachten Duitse toeristen van een bezoek aan Nederland? Tijdens deze training komen de belangrijkste aspecten van de Duitse taal aan bod. Daarnaast is er aandacht voor “destination marketing”, het maken van presentaties voor Duitse touroperators, duurzame relaties opbouwen met Duitse bedrijven en beursoptredens in Duitsland. De training in Amsterdam zal extra aandacht schenken aan de ITB (Internationale Beurs voor Toerisme in Berlijn).
Programma:
- Woordenschat toerisme & hospitality sector
- Cultuurverschillen tussen Nederland en Duitsland in het toerisme
- Hoe Duitse doelgroepen bereiken?
- Effectief communiceren met Duitse touroperators en zakenrelaties
- Beursoptredens en communicatie met Duitse gasten; ontwikkelen eigen presentatie
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.