Succesvol(ler) op de Duitse foodmarkt

Tijdsduur

Succesvol(ler) op de Duitse foodmarkt

Duits-Nederlandse Handelskamer
Logo van Duits-Nederlandse Handelskamer

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.

Tijdens dit seminar delen ervaren Nederlandse en Duitse foodexperts hun kennis over de Duitse foodservice- & foodretail branches.  Markttoetreding, het vergroten van afzetkansen en ins en outs van het zakendoen in deze branches komen aan bod. Op interactieve wijze wordt er ingegaan op as…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: APICS/CSCP, Logistiek, Supply Chain Management (SCM), CPIM en Leraar Basisonderwijs / PABO.

Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.

Tijdens dit seminar delen ervaren Nederlandse en Duitse foodexperts hun kennis over de Duitse foodservice- & foodretail branches.  Markttoetreding, het vergroten van afzetkansen en ins en outs van het zakendoen in deze branches komen aan bod. Op interactieve wijze wordt er ingegaan op aspecten om effectief van start te gaan als Nederlands bedrijf in deze Duitse markt en hoe er op lange termijn succesvol te zijn.

Programma

  • Overview Duits retaillandschap: structuren, kerncijfers, zelfstandigen versus filiaalbedrijven, consumententrends
  • Inzicht Duits foodservice & groepsverzorging: structuren, kerncijfers, players   
  • Duitse levensmiddelenhandel: prijsbeleid versus kostenstructuren
  • Onmogelijke missie: een Holland schap voor Duitsland?
  • Commercials en reclame geschikt voor de Duitse reclame

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.