Succesvol(ler) op de Duitse foodmarkt
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.
Tijdens dit seminar delen ervaren Nederlandse en Duitse foodexperts hun kennis over de Duitse foodservice- & foodretail branches. Markttoetreding, het vergroten van afzetkansen en ins en outs van het zakendoen in deze branches komen aan bod. Op interactieve wijze wordt er ingegaan op as…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook dit jaar biedt het seminarprogramma van de DNHK weer nieuwe thema’s, bekwame docenten, onontbeerlijke kennis en volop mogelijkheden om te netwerken. De kleine groepen van gemiddeld 10 tot 15 deelnemers zorgen voor een aangename en kwalitatief goede studie- en werksfeer. De DNHK werkt in het kader van de seminars onder meer samen met gerenommeerde cultuurtrainers, advocatenkantoren en belastingadviseurs.
Tijdens dit seminar delen ervaren Nederlandse en Duitse foodexperts hun kennis over de Duitse foodservice- & foodretail branches. Markttoetreding, het vergroten van afzetkansen en ins en outs van het zakendoen in deze branches komen aan bod. Op interactieve wijze wordt er ingegaan op aspecten om effectief van start te gaan als Nederlands bedrijf in deze Duitse markt en hoe er op lange termijn succesvol te zijn.
Programma
- Overview Duits retaillandschap: structuren, kerncijfers, zelfstandigen versus filiaalbedrijven, consumententrends
- Inzicht Duits foodservice & groepsverzorging: structuren, kerncijfers, players
- Duitse levensmiddelenhandel: prijsbeleid versus kostenstructuren
- Onmogelijke missie: een Holland schap voor Duitsland?
- Commercials en reclame geschikt voor de Duitse reclame
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.