Masterclass CDD - Klantbeeld organisatie - Virtual classroom

Masterclass CDD - Klantbeeld organisatie - Virtual classroom

Dukers & Baelemans
Logo van Dukers & Baelemans
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Dukers & Baelemans heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Dukers & Baelemans biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Assen, Eindhoven, Nijmegen, Tilburg, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

De financiële sector werkt continu aan het bestrijden van fraude, witwaspraktijken en terrorismefinanciering.

In deze masterclass staat het klantbeeld van de organisatie centraal. Je leert wat het belang is van een compleet klantbeeld in het kader van de risico- en klantacceptatie en waar een cliëntenonderzoek uit bestaat.
Ter voorbereiding op de training wordt de theorie van rechtsvormen en risicocategorieën beschikbaar gesteld in de digitale leeromgeving. Door op deze manier een gezamenlijk basisniveau op deze onderwerpen te realiseren is het mogelijk tijdens de masterclass meteen concreet in te gaan op het klantbeeld van de organisatie in het kader van CDD. De training heeft een interacti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Due Diligence (CDD), Bedrijfsovername, Fusies & overnames, IT Auditing & Governance en HTML5.

De financiële sector werkt continu aan het bestrijden van fraude, witwaspraktijken en terrorismefinanciering.

In deze masterclass staat het klantbeeld van de organisatie centraal. Je leert wat het belang is van een compleet klantbeeld in het kader van de risico- en klantacceptatie en waar een cliëntenonderzoek uit bestaat.
Ter voorbereiding op de training wordt de theorie van rechtsvormen en risicocategorieën beschikbaar gesteld in de digitale leeromgeving. Door op deze manier een gezamenlijk basisniveau op deze onderwerpen te realiseren is het mogelijk tijdens de masterclass meteen concreet in te gaan op het klantbeeld van de organisatie in het kader van CDD. De training heeft een interactief karakter en omvat, naast de theorie, casuïstiek uit de praktijk. De trainer verbindt, vanuit het betreffende thema, theorie met de werkpraktijk.

Onderwerpen die behandeld worden:

* Achtergrondinformatie klantbeeld organisatie
* Organisatiestructuren
* Risicocategorieën
* CDD beleving klant en analist
* Praktijkvoorbeelden
Om ervoor te zorgen dat je na de training in staat bent het geleerde in de praktijk te brengen leggen we in de middag de focus op voorbeeldsituaties in combinatie met houding, gedrag en het omgaan met weerstand.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.