Social media advertising cursus

Type product
Niveau
Trainer
Petrouska van Loon

Social media advertising cursus

Dutch Marketing Academy
Logo van Dutch Marketing Academy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Dutch Marketing Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Leer het online marketing vak van ervaren marketeers!

Breid je Social Media kennis uit met Advertising

Met deze social media advertising cursus ben jij in staat om campagnes te draaien via verschillende social media kanalen.

Bij een effectieve social media strategie hoort natuurlijk ook adverteren via de kanalen die voor jou belangrijk zijn. Wil jij dit nou ook maar mis je kennis en ervaring? Met onze social media advertising cursus ontdek je hoe je kunt adverteren op de verschillende social media kanalen. 

Social media is vandaag de dag belangrijker dan ooit omdat het gebruik ervan onder jouw doelgroep met de dag groter wordt. Je leert met deze training alle ins en outs door middel van e-learning en past deze kennis toe in de praktijk met d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

Leer het online marketing vak van ervaren marketeers!

Breid je Social Media kennis uit met Advertising

Met deze social media advertising cursus ben jij in staat om campagnes te draaien via verschillende social media kanalen.

Bij een effectieve social media strategie hoort natuurlijk ook adverteren via de kanalen die voor jou belangrijk zijn. Wil jij dit nou ook maar mis je kennis en ervaring? Met onze social media advertising cursus ontdek je hoe je kunt adverteren op de verschillende social media kanalen. 

Social media is vandaag de dag belangrijker dan ooit omdat het gebruik ervan onder jouw doelgroep met de dag groter wordt. Je leert met deze training alle ins en outs door middel van e-learning en past deze kennis toe in de praktijk met doelgerichte opdrachten. 

Onderwerpen:

1. Bepaal de doelgroep(en) en stel een contentstrategie op.

2. Kies welk kanaal je voor welke doelgroep gaat gebruiken.

3. Installeer de verschillende pixels en tags op jouw website.

4. Bepaal per kanaal de campagnedoelstelling.

5. Maak een remarketing doelgroep aan per kanaal.

7. Beheer en optimaliseer campagnes.

Wat kun je verder verwachten:

Voor deze cursus is geen voorkennis over adverteren nodig. Als je via meerdere kanalen wilt gaan adverteren, dan is deze cursus iets voor jou! Wil jij je richten op een specifiek kanaal zoals LinkedIn, Facebook of Instagram, kies dan voor een andere cursus van Dutch Marketing Academy die zich specifiek op één kanaal richt (de losse cursussen voor één kanaal bevatten zowel de onderwerpen organische content als adverteren). 

Je kunt op korte termijn beginnen met deze cursus. Reserveer circa 6 uur per week om deze cursus in 6 weken af te ronden. Wanneer je begint, ontvang je inloggegevens voor een persoonlijke online leeromgeving met lesstof en nieuws over de laatste marketingtrends. De praktijkopdrachten en de geleerde theorie worden direct toegepast voor jouw bedrijf of werkgever.

Tijdens de duur van deze cursus (6 weken) toetst de coach de door jou gemaakte praktijkopdrachten en begeleidt hij/zij je in het leerproces door jouw vragen te beantwoorden. Nadat jouw praktijkopdrachten zijn goedgekeurd kun je het examen maken. In het examen wordt jouw kennis van de theorie getoetst. Slaag je niet in één keer? Geen probleem, je kunt meerdere herkansingen doen. Geslaagd? Dan kun je het digitale certificaat van bekwaamheid van Dutch Marketing Academy downloaden.

Nadat je het examen hebt gedaan, kun je jouw leeromgeving nog blijven raadplegen. Je hebt namelijk vanaf de ontvangst van jouw inloggegevens in totaal 12 maanden toegang tot jouw persoonlijke leeromgeving. Dit alles zit in de totale kosten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Petrouska van Loon
Petrouska van Loon
Ervaren online marketing trainer

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Dutch Marketing Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.