Charging your values! Breng het merk tot leven.

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Uw bedrijf heeft een aanzienlijke investering gedaan in het bepalen van uw merk en de merkwaarden die bij uw organisatie past. Maar hoe zorgt u dat deze waarden tastbaar zijn in de praktijk voor de medewerkers en uw klanten? Hoe kunt u uw managers een rol laten spelen in het creëren van een merk-waardige organisatie?

‘Charging your values!’ stelt uw managers in staat de merk- en/of kernwaarden tot leven te brengen. Voor managers is het van belang dat ze de juiste randvoorwaarden scheppen vanuit het merk om medewerkers te mobiliseren in het waarmaken van uw merkbeloftes. Ze spelen een sleutelrol in het stellen van prioriteiten en het creëren van merk-waardig gedrag in uw organisatie.

Wat he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Brand Management, NIMA Marketing-B, Marketing management, NIMA Marketing-C en Marketingstrategie.

Uw bedrijf heeft een aanzienlijke investering gedaan in het bepalen van uw merk en de merkwaarden die bij uw organisatie past. Maar hoe zorgt u dat deze waarden tastbaar zijn in de praktijk voor de medewerkers en uw klanten? Hoe kunt u uw managers een rol laten spelen in het creëren van een merk-waardige organisatie?

‘Charging your values!’ stelt uw managers in staat de merk- en/of kernwaarden tot leven te brengen. Voor managers is het van belang dat ze de juiste randvoorwaarden scheppen vanuit het merk om medewerkers te mobiliseren in het waarmaken van uw merkbeloftes. Ze spelen een sleutelrol in het stellen van prioriteiten en het creëren van merk-waardig gedrag in uw organisatie.

Wat het oplevert:

  • U bent in staat om keuzes te maken en prioriteiten te stellen vanuit het merkoogpunt.
  • U bent bewust welke rol u speelt in het laden van het merk en bent in staat uw medewerkers en collega’s te stimuleren in merkwaardig gedrag.

Doelgroep:

•Marketeers •Formulemanagers •Segmentmanagers •Productmanagers •Kanaal/distributiemanagers •Programma- en projectleiders •IT managers en teams •Front-line en back-office managers en medewerkers

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in het belang van het merk en hoe u keuzes kunt maken vanuit het merkoogpunt.
  • U leert hoe u door uw leiderschap en gedrag een bijdrage kan leveren aan het merk.
  • U leert hoe u merk-waardig gedrag kunt creëren en uw merk kunt activeren in de organisatie.

De prijs van €1.595,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers. 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.