Het goede gesprek: de basis van succes!

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

U wilt meer betekenen voor uw klanten. U wilt op korte termijn resultaten behalen, maar ook uw klanten over de lange termijn tevreden stellen en behouden. U wilt uw medewerkers in staat stellen om klantrelaties te bouwen. Waar kunt u beginnen?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de basis te leggen voor succesvolle klantcontacten en klantbindingen.

Resultaat:

  • Medewerkers zijn in staat klantcontact effectief en efficiënt in te vullen op basis van de drie fasen van het goede gesprek.
  • Ze kunnen communicatieve vaardigheden toepassen op basis van klanttype en leren het belang van de klant samen te brengen met het belang van het bedrijf.
  • Medewerkers kunnen communicatievaardighed…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business Model Innovatie, Innovatiemanagement, Innovatie, Innovatieve marketing en Business Analyse.

U wilt meer betekenen voor uw klanten. U wilt op korte termijn resultaten behalen, maar ook uw klanten over de lange termijn tevreden stellen en behouden. U wilt uw medewerkers in staat stellen om klantrelaties te bouwen. Waar kunt u beginnen?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de basis te leggen voor succesvolle klantcontacten en klantbindingen.

Resultaat:

  • Medewerkers zijn in staat klantcontact effectief en efficiënt in te vullen op basis van de drie fasen van het goede gesprek.
  • Ze kunnen communicatieve vaardigheden toepassen op basis van klanttype en leren het belang van de klant samen te brengen met het belang van het bedrijf.
  • Medewerkers kunnen communicatievaardigheden toepassen om ruimte in het klantcontact te creëren om service en commercie samen te brengen vanuit de klantperspectief voor succesvolle klantcontacten.

Voor wie?

• Customer care medewerkers •Call center medewerkers •Verkoop medewerkers •Retail en winkel verkopers •Binnendienst en buitendienst •Accountmanagement medewerkers •Ander medewerkers met direct klantcontact

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in de drie fasen van het goede gesprek en het belang van elke fase.
  • U leert hoe u het ‘gun effect’ kan creëren en ruimte in het gesprek kan benutten.

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.