Ik ben het merk! Medewerkers brengen het merk tot leven

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Beschrijving:

Uw bedrijf heeft een aanzienlijke investering gedaan in het bepalen van uw merk en de merkwaarden die bij uw organisatie past. Maar hoe zorgt u dat deze waarden in de praktijk tastbaar zijn voor de medewerkers en uw klanten?

‘Ik ben het merk’ stelt uw medewerkers in staat de merk- en kernwaarden tot leven te brengen. Medewerkers moeten zich ervan bewust zijn hoe klanten kijken naar hun relatie met het bedrijf en de rol die de medewerkers zelf spelen in het overtuigen van klanten dat het bedrijf in het echt is wat het zegt waar het voor staat. Het merk tot leven brengen in de praktijk betekent dat medewerkers in staat zijn merk-waardig gedrag te laten zien.

Resultaat

  • Medew…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Brand Management, NIMA Marketing-B, Marketing management, NIMA Marketing-C en Marketingstrategie.

Beschrijving:

Uw bedrijf heeft een aanzienlijke investering gedaan in het bepalen van uw merk en de merkwaarden die bij uw organisatie past. Maar hoe zorgt u dat deze waarden in de praktijk tastbaar zijn voor de medewerkers en uw klanten?

‘Ik ben het merk’ stelt uw medewerkers in staat de merk- en kernwaarden tot leven te brengen. Medewerkers moeten zich ervan bewust zijn hoe klanten kijken naar hun relatie met het bedrijf en de rol die de medewerkers zelf spelen in het overtuigen van klanten dat het bedrijf in het echt is wat het zegt waar het voor staat. Het merk tot leven brengen in de praktijk betekent dat medewerkers in staat zijn merk-waardig gedrag te laten zien.

Resultaat

  • Medewerkers zijn verbonden met het merk en de merkwaarden van het bedrijf.
  • Ze zijn bewust van hun rol in het laden van het merk en zijn in staat invulling te geven aan het merk in de praktijk en hun dagelijkse werkzaamheden.

Voor wie?

Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerkers en managers met direct- en indirect klantcontact, o.a.:

•Accountmanagers •Binnendiensten •(Direct) Salesorganisaties •Customer service organisaties •Billing, administration en fulfilment •Winkel, (Bank)kantoren

Competenties:

  • Merkbewustheid
  • Klantgerichtheid
  • Klant centraal denken en doen
  • Inlevingsvermogen
  • Samenwerken

Inhoud

  • U krijgt inzicht in het belang van het merk.
  • U leert wat uw persoonlijke merk is.
  • U leert wat u en uw rol betekenen voor klanten in het laden van uw merk.
  • U leert hoe u uw merk-waarden kunnen vertalen naar de praktijk.

De prijs van €1.595,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers. 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.