Kijken vanuit de Klant: de juiste customer experience

Deze opleiding is helaas verwijderd door EarlyBridge BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Branding & Customer Experience Management

Logo van NIBAA Institute
|META_INFO|

Om de hedendaagse consument voor je te winnen is een consistente merkervaring nodig, ongeacht het kanaal. Door je te verplaatsen in het ori…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Enterprise Engineering: organiseer het fundament voor een optimale klantbeleving

Logo van GriDD customer experience
|META_INFO|

In jouw organisatie is de klant koning. Je hebt een beeld bij wat de klantbeleving moet zijn als deze in aanraking komt met jouw producten …

check_box_outline_blank

Online UX Basistraining / Interaction Design

Logo van UX Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Maximaal 6 cursisten vol=vol. Neem je case mee en pas de theorie toe op je specifieke werkomgeving. Ontvang feedback van de trainer op je u…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossm…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Opleiding Customer Journey en Experience

Logo van Eduvision
|META_INFO|

De customer journey is de visualisatie van verschillende stadia die jouw klant doorloopt voordat hij bijvoorbeeld overgaat tot aankoop van …

check_box_outline_blank

Blended class Klantgericht Innoveren

Logo van Nyenrode Executive Education
|META_INFO|

Masterclass Klantgericht Innoveren Binnen veel markten zijn voorbeelden te vinden en te bedenken die gevestigde ordes nu of in de toekomst …