Klantbehoefte achter de vraag: de échte oplossing bieden

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

U wilt dat uw medewerkers meer kunnen betekenen voor uw klanten om klanten te binden en meer commercie uit bestaande relaties te behalen. U kunt snel en efficiënt alle vragen binnen het klantcontact afhandelen, of u kunt leren kijken naar het invulling geven aan de klantbehoefte achter de vraag.  Hoe kunt u er achter komen wat de echte klantbehoefte is?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen te leren ontdekken en ingaan op de echte klantbehoefte in het klantcontact.

Resultaat

  • Medewerkers zijn in staat de klantbehoefte achter de vraag vast te stellen.
  • Ze zijn in staat om zich in te leven en mee te denken in oplossingen vanuit het bedrijf en vanuit de klant zelf.
  • Ze kunnen ges…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

U wilt dat uw medewerkers meer kunnen betekenen voor uw klanten om klanten te binden en meer commercie uit bestaande relaties te behalen. U kunt snel en efficiënt alle vragen binnen het klantcontact afhandelen, of u kunt leren kijken naar het invulling geven aan de klantbehoefte achter de vraag.  Hoe kunt u er achter komen wat de echte klantbehoefte is?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen te leren ontdekken en ingaan op de echte klantbehoefte in het klantcontact.

Resultaat

  • Medewerkers zijn in staat de klantbehoefte achter de vraag vast te stellen.
  • Ze zijn in staat om zich in te leven en mee te denken in oplossingen vanuit het bedrijf en vanuit de klant zelf.
  • Ze kunnen gesprekstechnieken toepassen om de kernbehoefte te identificeren.
  • Medewerkers gebruiken gesprekstechnieken om en op maat oplossingen aan te bieden vanuit het bedrijf en de klant bewust te maken van hun eigen oplossingsvermogen.

Voor wie?

• Customer care medewerkers •Call center medewerkers •Verkoop medewerkers •Retail en winkel verkopers •Binnendienst en buitendienst •Accountmanagement medewerkers •Ander medewerkers met direct klantcontact

Inhoud:

  • U leert u verplaatsen in verschillende klantscenario’s en de juiste vragen stellen om samen met de klant naar hun behoeft achter de vraag vast te stellen.
  • U leert uw inlevingsvermogen vergroten vanuit verschillende klanttypes, en het verschillen tussen types.

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.