‘Kruip in de huid van de klant’ voor managers

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Het gaat niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Customer experience, oftewel klantbeleving, is de manier om emotioneel verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en leveren meer organische groei voor een bedrijf. U wilt uw klanten aan uw bedrijf binden maar hoe gaat u aan de slag?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de gewenste klantbeleving te ontwikkelen voor klanten.

Resultaat

  • Medewerkers zijn in staat klachten te differentiëren van klantfrustraties.
  • Ze kunnen herkennen hoe ze het beste kunnen omgaan met verschillende klanten en verschillende klantemoties.
  • Ze leren klachten vermijde…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales Training, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Marketing en Sales.

Het gaat niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Customer experience, oftewel klantbeleving, is de manier om emotioneel verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en leveren meer organische groei voor een bedrijf. U wilt uw klanten aan uw bedrijf binden maar hoe gaat u aan de slag?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de gewenste klantbeleving te ontwikkelen voor klanten.

Resultaat

  • Medewerkers zijn in staat klachten te differentiëren van klantfrustraties.
  • Ze kunnen herkennen hoe ze het beste kunnen omgaan met verschillende klanten en verschillende klantemoties.
  • Ze leren klachten vermijden door klantemoties te managen.
  • Ze kunnen uw dienstverlening en processen beter aan laten bij uw klanten. Medewerkers kunnen de juiste klantbeleving voor uw klanten leveren.

Voor wie?

• Accountmanagers •Customerservicemedewerkers •Sales- en binnendienst medewerkers •Buitendienstmedewerkers •Webcare en social media teams •Chat medewerkers

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in de 5 building blocks voor klantbeleving en hoe u ze kunt gebruiken om uw bedrijf te onderscheiden.
  • U leert hoe u meer kunt betekenen voor uw klanten door ‘de behoefte achter de vraag’ te ontdekken. 

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.