‘Kruip in de huid van de klant’ voor managers

Deze opleiding is helaas verwijderd door EarlyBridge BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Onderscheidende klantbeleving

Logo van het Klantenbedrijf BV
|META_INFO|

Onderscheidende klantbeleving is dé manier om een emotionele verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste …

check_box_outline_blank

Sales: T.O.P. groeiprogramma klantbeleving en verkoop

Logo van Commercium
|META_INFO|

T.O.P. groeiprogramma "klantbeleving en verkoop" Een uniek programma voor adviseurs, verkopers en medewerkers die dagelijks met klanten omg…

check_box_outline_blank

Business Valuation

Logo van Alex van Groningen BV
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Krijgt u bij verkoop wel genoeg geld voor de aandelen van uw bedrijf? En hoe weet u zeker dat u als koper niet te veel betaalt? Bent u onde…

check_box_outline_blank

Facebook bedrijfspagina cursus

Logo van DOESUM software + support
Startgarantie
|META_INFO|

Cursus Facebook bedrijfspagina Tijdens de cursus haalt u meer uit social media en maakt u de bedrijfspagina aan. Zet Facebook in als online…

check_box_outline_blank

Facebook bedrijfspagina cursus maatwerk

Logo van DOESUM software + support
|META_INFO|

Cursus Facebook bedrijfspagina Tijdens de cursus haalt u meer uit social media en maakt u de bedrijfspagina aan. Zet Facebook in als online…

check_box_outline_blank

Online cursus Facebook bedrijfspagina

Logo van DOESUM software + support
|META_INFO|

Online cursus Facebook bedrijfspagina Tijdens de cursus haalt u meer uit social media en maakt u de bedrijfspagina aan. Zet Facebook in als…

check_box_outline_blank

Leveranciersmanagement: leveranciersontwikkeling

Logo van Covalis ketenmanagement
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Veel kennis en innovatie komt van leveranciers. Voor waarde-creatie naar uw klanten toe zijn uw leveranciers dus erg belangrijk. Het is de …

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Hendrikx Van der Spek
|META_INFO|

Het eerste contact met uw bedrijf verloopt meestal via de telefoon. Dat eerste contact is vaak doorslaggevend. Maar komt uw bedrijf dan wel…

check_box_outline_blank

Post-HBO Innovatiemanagement (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Met de post-HBO-opleiding Innovatiemanagement gaat u serieus aan de slag met innovatie. Je wilt serieus aan de slag met innovatie. Hoe maak…

check_box_outline_blank

Mediatraining Liesbeth Groenendijk

Logo van Liesbeth Groenendijk training & advies
|META_INFO|

Mediatrainingen.Hoe hoog is uw zap-factor? Bent u "nieuws"? Zijn mensen geboeid als ze u zien en uw verhaal horen? Het draait om effectieve…