Outside-in Denken: de klant centraal stellen

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Beschrijving:

De klant centraal stellen binnen een bedrijf is een van de belangrijkste thema’s voor bedrijven die hun klanten willen behouden. Maar wat betekent dit en hoe doet u dit in de praktijk? Hoe mobiliseert u uw organisatie om de klant écht centraal te stellen?

Deze opleiding is ontworpen om organisaties te stimuleren outside-in te denken om vanuit de klant invulling te geven aan hun dienstverlening. U kijkt vanuit de klant om inzicht te krijgen in de gewenste klantbeleving en vertaalt dit naar wat dit betekent voor uw organisatie.

Resultaat

  • Managers zijn in staat keuzes te maken en prioriteiten te stellen vanuit het merkoogpunt.
  • Ze zijn bewust van hun rol in het laden van het…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Consultative Selling, Adviserend verkopen, Sales Training, Verkoopcursus en Telemarketing & telesales.

Beschrijving:

De klant centraal stellen binnen een bedrijf is een van de belangrijkste thema’s voor bedrijven die hun klanten willen behouden. Maar wat betekent dit en hoe doet u dit in de praktijk? Hoe mobiliseert u uw organisatie om de klant écht centraal te stellen?

Deze opleiding is ontworpen om organisaties te stimuleren outside-in te denken om vanuit de klant invulling te geven aan hun dienstverlening. U kijkt vanuit de klant om inzicht te krijgen in de gewenste klantbeleving en vertaalt dit naar wat dit betekent voor uw organisatie.

Resultaat

  • Managers zijn in staat keuzes te maken en prioriteiten te stellen vanuit het merkoogpunt.
  • Ze zijn bewust van hun rol in het laden van het merk en zijn in staat zijn medewerkers te stimuleren in merkwaardig gedrag.

Voor wie?

•Marketeers en formulemanagers •Segmentmanagers •Productmanagers •Kanaal/distributiemanagers •Programma- en projectleiders •IT managers en teams •Customer Service, front-line,  back-office managers en medewerkers.

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in hoe u outside-in kunt denken en doen.
  • U leert hoe u en uw organisatie de gewenste klantbeleving kunnen ontwikkelen en gebruiken.
  • U leert welke rol u speelt en hoe u invloed uit kunt oefenen om de klant écht centraal te stellen.

De prijs van €1.595,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers. 

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.