Verantwoordelijkheid nemen voor klanttevredenheid

Deze opleiding is helaas verwijderd door EarlyBridge BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Commerciële Economie (deeltijd)

Logo van HanzePro, Hanzehogeschool Groningen
|META_INFO|

Let op: Deze opleiding valt onder het wettelijk collegegeld. Schrijf je voor deze opleiding ook in via Studielink (www.studielink.nl/) Uitg…

check_box_outline_blank

Hospitality & Sales coaching Retail

Logo van Hospitality Trainingen
|META_INFO|

Het trainingstraject Hospitality & Sales voor medewerkers en hun leidinggevende kan bestaan uit verschillende modules met tussenopdrachten …

check_box_outline_blank

Mbo-4 Manager Retail

Logo van Spring Instituut
|META_INFO|

Als manager retail ben je verantwoordelijk voor alles in en om het filiaal. Je vertaalt beleidsplannen naar het filiaal en coördineert de v…

check_box_outline_blank

Open Training "Positief taalgebruik"; winning gesprekstechnieken voor klantenservice

Logo van EarlyBridge BV
|META_INFO|

Klanten zoeken contact met een bedrijf, omdat zij bepaalde behoeften hebben. Ze zoeken naar een oplossing. Medewerkers zijn getraind in het…

check_box_outline_blank

Assertief verkopen

Logo van het Klantenbedrijf BV
|META_INFO|

Blijven verkoopgesprekken te vrijblijvend? Wordt er niet genoeg proactief gehandeld? Het koopgedrag van klanten is veranderd; ze zijn veele…

check_box_outline_blank

You've got mail

Logo van het Klantenbedrijf BV
|META_INFO|

Alle klanten gebruiken e-mail. Voordeel is, dat ze dit voor hun gevoel vrijblijvend en op ieder gewenst moment kunnen doen. Onze response d…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processe…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijkheid

Logo van Croan Consult
|META_INFO|

Klantvriendelijkheid Zijn uw gasten of klanten tevreden over de benadering? Weet uw clientèle ook de volgende keer de weg naar uw bedrijf o…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van SalesSucces
|META_INFO|

De training klantgerichtheid helpt uw mensen om klanten beter te begrijpen en daarom effectiever om te gaan met uw klanten. Stilstaan bij j…

check_box_outline_blank

Professioneel, zakelijk communiceren

Logo van schellekens & partners
|META_INFO|

Training Professioneel, zakelijk communiceren Of u nu werkt voor interne of externe klanten…….uw communicatie vormt de basis voor elke rela…