Conversie Optimalisatie (virtueel)
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 12 feb. 2025Toon rooster event 12 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
placeVirtueel 9 apr. 2025Toon rooster event 9 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
placeVirtueel 16 jun. 2025Toon rooster event 16 juni 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
placeVirtueel 28 aug. 2025Toon rooster event 28 augustus 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
placeVirtueel 22 okt. 2025Toon rooster event 22 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
placeVirtueel 1 dec. 2025Toon rooster event 1 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Conversie optimalisatie (CRO) |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Je leert hoe bezoekers op een website denken en doen …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Je leert hoe bezoekers op een website denken en doen en waarmee je hun gedrag kunt veranderen.
- Je bent zelf instaat om je website zo aan te passen dat je bezoekers makkelijker, sneller en met minder energie door je website klikken en meer informatie opnemen.
- Je bent instaat om je bezoekers een betere ervaring te geven, waardoor ze positiever tegenover je website, het product en het bedrijf staan.
- Je bent instaat om effectiever je bezoeker te overtuigen om bijvoorbeeld bij jouw bedrijf te kopen en niet bij de concurrent.
- Je leert hoe je keuzes maakt wat je als eerste gaat testen (en of dat mogelijk is) en waar de test aan moet voldoen.
- Je gaat naar huis met een concrete uitwerking van verbeterpunten van je website.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van conversie optimalisatie is niet noodzakelijk.- Werking van het brein en technieken om het gedrag van je bezoekers te veranderen.
- Veel gebruikte (psychologische)technieken met voorbeelden. Hoe krijg je aandacht, hoe houd je aandacht en hoe zet je die aandacht om in conversies.
- Uitleg waarom usability (gebruikersgemak), UX (gebruikerservaring) en persuasion (overtuiging) zo belangrijk zijn.
- Uitleg van de meest gebruikte modellen, zoals het Fogg Behavior model en de Piramide van Eisenberg.
- Standaard (optimalisatie)regels die voor elke website gelden.
- Uitleg van de funnel op een website en hoe je omgaat met de verschillende pagina’s.
- Leren hoe je je website kunt analyseren en welke tools je daarvoor kunt gebruiken.
- Praktische tips hoe je zelf tekst, beeld, formulieren, titels, overzichten etc. kunt optimaliseren.
- Welke dingen moet je niet doen op een website. De zogenaamde conversie killers.
- Wanneer het wel en niet nuttig is om te A/B testen en waar die testen aan moeten voldoen.
- Zelf aan de slag met je website, zodat je met concrete uitgewerkte verbeteringen naar huis gaat.
- Werking van het brein en technieken om het gedrag van je bezoekers te veranderen.
- Veel gebruikte (psychologische)technieken met voorbeelden. Hoe krijg je aandacht, hoe houd je aandacht en hoe zet je die aandacht om in conversies.
- Uitleg waarom usability (gebruikersgemak), UX (gebruikerservaring) en persuasion (overtuiging) zo belangrijk zijn.
- Uitleg van de meest gebruikte modellen, zoals het Fogg Behavior model en de Piramide van Eisenberg.
- Standaard (optimalisatie)regels die voor elke website gelden.
- Uitleg van de funnel op een website en hoe je omgaat met de verschillende pagina’s.
- Leren hoe je je website kunt analyseren en welke tools je daarvoor kunt gebruiken.
- Praktische tips hoe je zelf tekst, beeld, formulieren, titels, overzichten etc. kunt optimaliseren.
- Welke dingen moet je niet doen op een website. De zogenaamde conversie killers.
- Wanneer het wel en niet nuttig is om te A/B testen en waar die testen aan moeten voldoen.
- Zelf aan de slag met je website, zodat je met concrete uitgewerkte verbeteringen naar huis gaat.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.