Social advertising

Tijdsduur
Trainer
Bilal Mousaoui
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Social advertising

Edumia B.V.
Logo van Edumia B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Edumia B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 723 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Social advertising
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Rijk van Duuren
Social Media Specialist & Video Producer
10
Social advertising

"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanraden, omdat ik het nu kan adverteren op verschillende social media platforms." - 01-12-2021 16:09

"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanrad… alles lezen - 01-12-2021 16:09

Startdata en plaatsen

placeRosmalen
2 jul. 2024 tot 16 jul. 2024
Toon rooster
event 2 juli 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis
event 9 juli 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 16 juli 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising
placeUtrecht
2 jul. 2024 tot 16 jul. 2024
Toon rooster
event 2 juli 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis
event 9 juli 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 16 juli 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising
placeRosmalen
11 sep. 2024 tot 25 sep. 2024
Toon rooster
event 11 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis
event 18 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 25 september 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising
placeUtrecht
11 sep. 2024 tot 25 sep. 2024
Toon rooster
event 11 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis
event 18 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 25 september 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising
placeRosmalen
12 nov. 2024 tot 26 nov. 2024
Toon rooster
event 12 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising basis
event 19 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 26 november 2024, 10:00-16:00, Rosmalen, LinkedIn advertising
placeUtrecht
12 nov. 2024 tot 26 nov. 2024
Toon rooster
event 12 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising basis
event 19 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, Facebook & Instagram advertising gevorderden
event 26 november 2024, 10:00-16:00, Utrecht, LinkedIn advertising

Beschrijving

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn.Adverteren via de sociale kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn is een interessante manier om je doelgroep te bereiken. Je kunt zowel consumenten als professionals (bedrijven) bereiken op basis van een divers pakket aan targetingopties. Door gerichte advertenties genereer je waardevolle leads, verkopen en verhoog je de naamsbekendheid. In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter en Content Marketing.

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn.Adverteren via de sociale kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn is een interessante manier om je doelgroep te bereiken. Je kunt zowel consumenten als professionals (bedrijven) bereiken op basis van een divers pakket aan targetingopties. Door gerichte advertenties genereer je waardevolle leads, verkopen en verhoog je de naamsbekendheid. In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren in de social advertising training de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising campagnes tot in diepte inrichten, analyseren en optimaliseren.
  • Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising activiteiten bepalen.
  • Je verkrijgt inzicht in de belangrijke company page voorwaarden om het LinkedIn bedrijfsprofiel te optimaliseren.
  • Je verkrijgt inzicht in hoe je goed converterende content, foto’s en video’s kunt creëren.
  • Je verkrijgt diepgaande kennis over Facebook (Ad platform), Instagram en LinkedIn advertising, zodat je zelf campagnes kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
  • Je kunt binnen Instagram zogeheten Visuals en Stories advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
  • Je kunt binnen de campagnemanager alle vormen van LinkedIn advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
  • Je kunt de belangrijke Facebook, Instagram en LinkedIn advertentie activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
  • Je kunt campagnes via een volledige online verkoop funnel opzetten en met een experimentele strategie het rendement maximaliseren.
  • Je kunt geavanceerde mogelijkheden als remarketing, in-debt Look-a-like- en Custom audiences inzetten.
  • Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de campagne kunt verhogen.
  • De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook, Instagram en LinkedIn account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.


Opbouw van de training

De social advertising training bestaat uit drie trainingsdagen en is samengesteld op basis van drie trainingen die perfect op elkaar aansluiten:
  • Facebook & Instagram advertising basis
  • Facebook & Instagram advertising gevorderden
  • LinkedIn advertising
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van social advertising is niet noodzakelijk..

Dag 1

  • Introductie in Facebook & Instagram advertising.
  • li>Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Facebook Ad platform:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Facebook Business Manager.
    • Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
  • Instagram Advertising:
    • Nuances ten opzichte van Facebook.
    • Visuals en Stories Ads.
  • Installeren van de conversie pixels.

Dag 2

  • Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
  • Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
  • Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
  • Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
  • Inzetten van remarketing.
  • Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
  • Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
  • Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
  • Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
  • Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.

Dag 3

  • Introductie in LinkedIn advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Optimaliseren van je huidige company page.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Campagnemanager:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Verschillende targetingopties.
    • LinkedIn follow & text ads, sponsored InMail.
    • Sponsored updates.
  • Adverteren als een pro:
    • Conversie pixels.
    • Retargeting.
    • A/B testen.
  • Statistieken en dashboards analyseren.

Dag 1

  • Introductie in Facebook & Instagram advertising.
  • li>Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Facebook Ad platform:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Facebook Business Manager.
    • Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
  • Instagram Advertising:
    • Nuances ten opzichte van Facebook.
    • Visuals en Stories Ads.
  • Installeren van de conversie pixels.

Dag 2

  • Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
  • Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
  • Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
  • Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
  • Inzetten van remarketing.
  • Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
  • Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
  • Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
  • Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
  • Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.

Dag 3

  • Introductie in LinkedIn advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Optimaliseren van je huidige company page.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Campagnemanager:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Verschillende targetingopties.
    • LinkedIn follow & text ads, sponsored InMail.
    • Sponsored updates.
  • Adverteren als een pro:
    • Conversie pixels.
    • Retargeting.
    • A/B testen.
  • Statistieken en dashboards analyseren.
10
Gemiddeld cijfer voor Social advertising
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Rijk van Duuren
Social Media Specialist & Video Producer
10
Social advertising

"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanraden, omdat ik het nu kan adverteren op verschillende social media platforms." - 01-12-2021 16:09

"Professionele training, goed uitgelegd door Bilal. Er hing een leuke sfeer en we gingen goed de diepte in. Ik zou deze training zeker aanrad… alles lezen - 01-12-2021 16:09

starstarstarstarstar
Sophie de Koning
Junior Online Marketeer
10
Social advertising

"Goede cursus om Facebook, LinkedIn en Instagram advertising te leren. De stappen worden duidelijk toegelicht, met tips waar je op kunt letten om de advertenties beter te laten werken. Daarnaast is er ook gekeken naar de campagnes en advertenties die ik zelf heb opgezet, waardoor ik ook feedback heb ontvangen om mijn eigen advertenties te verbeteren.

Met de uitleg en tips van Bilal heb ik direct na de eerste les al leads binnen gekregen! " - 01-12-2021 11:24

"Goede cursus om Facebook, LinkedIn en Instagram advertising te leren. De stappen worden duidelijk toegelicht, met tips waar je op kunt lette… alles lezen - 01-12-2021 11:24

Bilal Mousaoui
Bilal Mousaoui
Social media marketing & advertising
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Edumia B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.