Cursus Mobile Strategy

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Apeldoorn
6 sep. 2019
Toon rooster
event 6 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 13 september 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 20 september 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
6 sep. 2019
Toon rooster
event 6 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 13 september 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 20 september 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Den Haag
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
7 okt. 2019
Toon rooster
event 7 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 14 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 21 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
7 okt. 2019
Toon rooster
event 7 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 14 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 21 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Den Haag
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
5 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 19 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
5 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 19 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Den Haag
26 nov. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
26 nov. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
26 nov. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
26 nov. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
4 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 18 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
4 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 18 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3

Beschrijving

Het gebruik van smartphones en tablets blijft toenemen en om hier als organisatie uw voordeel mee te doen, is het van groot belang om een mobiele strategie binnen uw marketingstrategie te integreren.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Mobile Strategy leert u hoe u een succesvolle strategie opzet voor mobiele internetgebruikers. We gaan in op het gedrag van de mobiele bezoeker, een mobiele website versus een applicatie, mobiele advertentiecampagnes, behavioral targeting, de mogelijkheden die mobiel biedt en het analyseren en optimaliseren van uw efforts.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Cursus Mobile Strategy. Aan de hand van verschillende praktijkopdrachten onderzoekt u…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adobe (overzicht), Adobe Photoshop Gevorderd, Adobe Photoshop Elements, Adobe After Effects en Webdesign.

Het gebruik van smartphones en tablets blijft toenemen en om hier als organisatie uw voordeel mee te doen, is het van groot belang om een mobiele strategie binnen uw marketingstrategie te integreren.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Mobile Strategy leert u hoe u een succesvolle strategie opzet voor mobiele internetgebruikers. We gaan in op het gedrag van de mobiele bezoeker, een mobiele website versus een applicatie, mobiele advertentiecampagnes, behavioral targeting, de mogelijkheden die mobiel biedt en het analyseren en optimaliseren van uw efforts.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Cursus Mobile Strategy. Aan de hand van verschillende praktijkopdrachten onderzoekt u het mobiele gedrag van uw doelgroep. U maakt een opzet van uw mobiele strategie door uw doelgroep in kaart te brengen, het gedrag te bepalen met behavioral targeting en een keuze te maken uit een mobiele website of een app.


Tijdens de Cursus Mobile Strategy behandelen we de volgende modulen:

  • Introductie Mobile Strategy
  • Wie is uw (mobiele) doelgroep?
  • Trends en ontwikkelingen
  • Mobiele website of een applicatie
    • Mobiele site
    • Responsive design
    • Native app
    • Webapp
  • Hoe gebruikt uw doelgroep mobiele technologie?
  • Mobile Strategy implementeren in uw marketingstrategie
  • Implementeren, testen en optimaliseren
  • Adverteren op mobiel
  • Behavioral targeting
  • Succesvolle praktijkcases
  • Tips en trucs

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Cursus Mobile Strategy. Aan de hand van verschillende praktijkopdrachten onderzoekt u het mobiele gedrag van uw doelgroep. U maakt een opzet van uw mobiele strategie door uw doelgroep in kaart te brengen, het gedrag te bepalen met behavioral targeting en een keuze te maken uit een mobiele website of een app.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.