Cursus Salesforce CRM gebruikers

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Den Haag
28 okt. 2019 tot 4 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Eindhoven
28 okt. 2019 tot 4 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Enschede
28 okt. 2019 tot 4 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Groningen
28 okt. 2019 tot 4 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Apeldoorn
5 nov. 2019 tot 12 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Utrecht
5 nov. 2019 tot 12 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Den Haag
26 nov. 2019 tot 3 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Eindhoven
26 nov. 2019 tot 3 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Enschede
26 nov. 2019 tot 3 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Groningen
26 nov. 2019 tot 3 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Apeldoorn
4 dec. 2019 tot 11 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Utrecht
4 dec. 2019 tot 11 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Apeldoorn
2 jan. 2020 tot 9 jan. 2020
Toon rooster
event 2 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Utrecht
2 jan. 2020 tot 9 jan. 2020
Toon rooster
event 2 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Den Haag
8 jan. 2020 tot 15 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Eindhoven
8 jan. 2020 tot 15 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Enschede
8 jan. 2020 tot 15 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Groningen
8 jan. 2020 tot 15 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Apeldoorn
31 jan. 2020 tot 7 feb. 2020
Toon rooster
event 31 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 7 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
Utrecht
31 jan. 2020 tot 7 feb. 2020
Toon rooster
event 31 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 7 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 2

Beschrijving

Tijdens de cursus

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd. U beschikt altijd over uw actuele klantgegevens. Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers leert u met dit systeem de waarde van uw klantrelaties maximaliseren. U leert informatie vastleggen rond klantinteracties en deze integreren met elke klantgerelateerde functie en informatiebron. U creëert een snellere en gerichtere klantenservice, verkort de verkoopcyclus, verbetert de verkoopprognoses en zet effectievere callcenteractiviteiten op.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de cursus

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd. U beschikt altijd over uw actuele klantgegevens. Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers leert u met dit systeem de waarde van uw klantrelaties maximaliseren. U leert informatie vastleggen rond klantinteracties en deze integreren met elke klantgerelateerde functie en informatiebron. U creëert een snellere en gerichtere klantenservice, verkort de verkoopcyclus, verbetert de verkoopprognoses en zet effectievere callcenteractiviteiten op.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce CRM en leert u aan de hand van de opgedane theorie en verschillende praktijkopdrachten het systeem optimaal beheren en aanpassen aan uw eigen manier van werken.


Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers behandelen we de volgende modulen:

  • Introductie Salesforce CRM
  • Alle informatie overzichtelijk en altijd beschikbaar in de cloud
  • Bediening en menu
  • Chatterfeeds
  • Contentbibliotheek
  • Dashboards
  • Kalenders en documenten
  • Het synchroniseren van gegevens
  • Benodigde informatie ophalen
  • Social selling en CRM
  • Informatie vastleggen rond klantinteracties
  • Veiligheid
  • Tips en trucs
  • Praktijkgerichte voorbeelden

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce CRM en leert u aan de hand van de opgedane theorie en verschillende praktijkopdrachten het systeem optimaal beheren en aanpassen aan uw eigen manier van werken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.