Cursus Salesforce CRM gebruikers

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeApeldoorn
25 aug. 2020 tot 1 sep. 2020
Toon rooster
event 25 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
25 aug. 2020 tot 1 sep. 2020
Toon rooster
event 25 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
26 aug. 2020 tot 2 sep. 2020
Toon rooster
event 26 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 2 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeApeldoorn
23 sep. 2020 tot 30 sep. 2020
Toon rooster
event 23 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
23 sep. 2020 tot 30 sep. 2020
Toon rooster
event 23 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
24 sep. 2020 tot 1 okt. 2020
Toon rooster
event 24 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeApeldoorn
22 okt. 2020 tot 29 okt. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
22 okt. 2020 tot 29 okt. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
23 okt. 2020 tot 30 okt. 2020
Toon rooster
event 23 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeApeldoorn
20 nov. 2020 tot 27 nov. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
20 nov. 2020 tot 27 nov. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
23 nov. 2020 tot 30 nov. 2020
Toon rooster
event 23 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeApeldoorn
21 dec. 2020 tot 28 dec. 2020
Toon rooster
event 21 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 28 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
21 dec. 2020 tot 28 dec. 2020
Toon rooster
event 21 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 28 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
22 dec. 2020 tot 29 dec. 2020
Toon rooster
event 22 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
placeApeldoorn
19 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 19 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 26 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
placeUtrecht
19 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
Toon rooster
event 19 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 26 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
computer Online: Virtueel
20 jan. 2021 tot 27 jan. 2021
Toon rooster
event 20 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2

Beschrijving

Tijdens de cursus

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd. U beschikt altijd over uw actuele klantgegevens. Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers leert u met dit systeem de waarde van uw klantrelaties maximaliseren. U leert informatie vastleggen rond klantinteracties en deze integreren met elke klantgerelateerde functie en informatiebron. U creëert een snellere en gerichtere klantenservice, verkort de verkoopcyclus, verbetert de verkoopprognoses en zet effectievere callcenteractiviteiten op.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Tijdens de cursus

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd. U beschikt altijd over uw actuele klantgegevens. Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers leert u met dit systeem de waarde van uw klantrelaties maximaliseren. U leert informatie vastleggen rond klantinteracties en deze integreren met elke klantgerelateerde functie en informatiebron. U creëert een snellere en gerichtere klantenservice, verkort de verkoopcyclus, verbetert de verkoopprognoses en zet effectievere callcenteractiviteiten op.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce CRM en leert u aan de hand van de opgedane theorie en verschillende praktijkopdrachten het systeem optimaal beheren en aanpassen aan uw eigen manier van werken.


Tijdens de Cursus Salesforce CRM gebruikers behandelen we de volgende modulen:

  • Introductie Salesforce CRM
  • Alle informatie overzichtelijk en altijd beschikbaar in de cloud
  • Bediening en menu
  • Chatterfeeds
  • Contentbibliotheek
  • Dashboards
  • Kalenders en documenten
  • Het synchroniseren van gegevens
  • Benodigde informatie ophalen
  • Social selling en CRM
  • Informatie vastleggen rond klantinteracties
  • Veiligheid
  • Tips en trucs
  • Praktijkgerichte voorbeelden

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM gebruikers is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus werkt u zelf met Salesforce CRM en leert u aan de hand van de opgedane theorie en verschillende praktijkopdrachten het systeem optimaal beheren en aanpassen aan uw eigen manier van werken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.