Training Jira Service Management
Startdata en plaatsen
placeApeldoorn 13 feb. 2023Toon rooster event 13 februari 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 13 feb. 2023Toon rooster event 13 februari 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 13 feb. 2023Toon rooster event 13 februari 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 14 mrt. 2023Toon rooster event 14 maart 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 14 mrt. 2023Toon rooster event 14 maart 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 14 mrt. 2023Toon rooster event 14 maart 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 12 apr. 2023Toon rooster event 12 april 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 12 apr. 2023Toon rooster event 12 april 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 12 apr. 2023Toon rooster event 12 april 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 11 mei. 2023Toon rooster event 11 mei 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 11 mei. 2023Toon rooster event 11 mei 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 11 mei. 2023Toon rooster event 11 mei 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 9 jun. 2023Toon rooster event 9 juni 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 9 jun. 2023Toon rooster event 9 juni 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 9 jun. 2023Toon rooster event 9 juni 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 10 jul. 2023Toon rooster event 10 juli 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 10 jul. 2023Toon rooster event 10 juli 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
computer Online: Virtueel 10 jul. 2023Toon rooster event 10 juli 2023, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 |
placeApeldoorn 8 aug. 2023Toon rooster event 8 augustus 2023, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 |
placeUtrecht 8 aug. 2023Toon rooster event 8 augustus 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 |
Beschrijving
Voor het verwerken van serviceverzoeken (IT gerelateerd of anderszins) is Jira Service Management een uitstekende keuze. De vragen of taken kunnen centraal door een team worden behandeld, waarbij de software voor de toewijzing en prioritering kan zorgen. De communicatie wordt geüniformeerd en gestroomlijnd en deels geautomatiseerd (bij statusupdates). Gebruikers kunnen worden ingedeeld in groepen of naar disciplines en er kunnen SLA’s (Service Level Agreement) worden ingesteld die doorlooptijden of volumes voorschrijven. Door koppeling met overige Jira componenten kan de dienstverlening worden uitgebreid, bijvoorbeeld door Confluence als kennisbank te koppelen.
Tijdens de training
Tijdens de…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voor het verwerken van serviceverzoeken (IT gerelateerd of anderszins) is Jira Service Management een uitstekende keuze. De vragen of taken kunnen centraal door een team worden behandeld, waarbij de software voor de toewijzing en prioritering kan zorgen. De communicatie wordt geüniformeerd en gestroomlijnd en deels geautomatiseerd (bij statusupdates). Gebruikers kunnen worden ingedeeld in groepen of naar disciplines en er kunnen SLA’s (Service Level Agreement) worden ingesteld die doorlooptijden of volumes voorschrijven. Door koppeling met overige Jira componenten kan de dienstverlening worden uitgebreid, bijvoorbeeld door Confluence als kennisbank te koppelen.
Tijdens de training
Tijdens de training leren we je hoe je Jira Service Management gebruikt, om de opdrachten of vragen binnen je organisatie centraal te beleggen en om eenduidige communicatie te bevorderen. We maken je wegwijs in de beheer- en ticket interface, alsook het klantportaal of email ingang. Je leert gebruikers en teams te beheren en SLA afspraken in het systeem vast te leggen. Tenslotte staan we stil bij de aansluiten met het Jira platform of koppelingen met externe apps zoals Salesforce.
Bedrijfstraining Jira Service Management
Zijn er binnen jouw organisatie collega’s met dezelfde opleidingsbehoeften? In een bedrijfstraining kunnen wij de training volledig op maat verzorgen, voor jou alleen of een groep van je collega’s. Zo sluit een bedrijfstraining perfect aan bij wat jij moet beheersen om deze technieken direct voor je organisatie te kunnen inzetten.
Tijdens de Training Jira Service Management komen in basis onderstaande onderwerpen aan bod. Afhankelijk van ontwikkelingen op het vakgebied, kan de feitelijke trainingsinhoud hier echter van afwijken. Bel ons gerust voor meer informatie over de actuele inhoud.
- Introductie Jira Service Management
- Beheerinterface
-
- Aanmaken Service project
- Instellen van verzoektypen
- Aanmaken van wachtrijen
- Instellen van SLA metrics
- Beheer van gebruikers en groepen
- Gebruikersinterface
-
- Wachtrijen en prioritering
- Statusverandering en overdragen
- Putten uit standaardantwoorden via een knowledgebase (Jira Confluence)
- Verdieping
-
- Inrichten klantportaal of mailboxen
- Automatiseringsregels en workflows
- Koppelingen met het Jira platform
- Aansluiting met externe apps
- Tips en Tricks
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.