Klantgerichtheid: Maak Fans van je Klanten met Jos Burgers

Deze cursus is helaas verwijderd door Elephant Road. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

De essentie van Gastvrijheid

Logo van 4Human Training & Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid. Inhoud: De maatschappelijke beweging: de beleve…

check_box_outline_blank

Gespreksvaardigheden en gesprekstechnieken (voor professionals)

Logo van 4Human Training & Coaching
|META_INFO|

Doel: De training is gericht op hert verbeteren van kennis en vaardigheden van de bestaande adviseur, consultant, relatiebeheerder, verkope…

check_box_outline_blank

KlantHoffelijk: klantvriendelijk 2.0

Logo van FlirtManagement
|META_INFO|

Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantv…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Gastvrijheid - Klantvriendelijkheid

Logo van Mirror Consultancy
|META_INFO|

Gastvrijheid en gastvriendelijkheidDe medewerker op de vloer is vaak het aanspreekpunt voor gasten/klanten en daardoor het visitekaartje va…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Bureau Leef Communicatietrainingen
|META_INFO|

Training 'Klantgericht telefoneren' Vindt u dat telefoongesprekken in uw organisatie soms onnodig lang duren?Zijn uw medewerkers weleens ge…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijvenVlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne '…