TikTok Advertising | Deep dive

Niveau
Tijdsduur

TikTok Advertising | Deep dive

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze deep dive leer je alles over TikTok advertising. Na deze training weet jij optimaal gebruik te maken van TikTok’s advertising systeem om campagnes op te zetten en je doelstellingen te kunnen realiseren.

Voor wie?

Deze deep dive is voor jou als je overweegt TikTok (meer) in te zetten in je online advertising. Misschien gebruik je TikTok al in je strategie, maar wil je er meer uithalen. Ook dan is deze training voor jou. Voorkennis van online advertising is niet vereist.

Denk hierbij aan: ondernemers, online marketeers, algemene marketingmanagers, communicatiespecialisten of organisch social media managers en TikTok creators.

Omschrijving

TikTok is momenteel het snelst groeiende s…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

In deze deep dive leer je alles over TikTok advertising. Na deze training weet jij optimaal gebruik te maken van TikTok’s advertising systeem om campagnes op te zetten en je doelstellingen te kunnen realiseren.

Voor wie?

Deze deep dive is voor jou als je overweegt TikTok (meer) in te zetten in je online advertising. Misschien gebruik je TikTok al in je strategie, maar wil je er meer uithalen. Ook dan is deze training voor jou. Voorkennis van online advertising is niet vereist.

Denk hierbij aan: ondernemers, online marketeers, algemene marketingmanagers, communicatiespecialisten of organisch social media managers en TikTok creators.

Omschrijving

TikTok is momenteel het snelst groeiende social media platform. Hoewel TikTok eerst vooral populair was bij de jongere doelgroep maakt een steeds bredere doelgroep gebruik van de app. Daarom is het extra relevant om als bedrijf nu in te spelen op de trend en te ontdekken wat adverteren op TikTok kan betekenen.

In deze deep dive leer je alles over het TikTok advertising platform: over de functionaliteiten en mogelijkheden, maar ook hoe je daadwerkelijk een campagne bouwt, A/B testen opzet, analyseert en optimaliseert.  Na de sessie kan jij TikTok advertising optimaal inzetten voor je doelstellingen, merkbekendheid, interactie, websitebezoekers, conversies en/of nieuwe volgers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.