Zakelijke etiquette

Type product
Logo van Etiquette à la carte

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

De juiste zakelijke omgangsvormen.
Zakelijke etiquette speelt een essentiële rol in het bedrijfsleven. Het is niet alleen belangrijk om een opdrachtgever “binnen te halen” maar ook om hem of haar te behouden. In de zakenwereld moeten goede manieren, correct gedrag, respect en aandacht voor uw opdrachtgever vanzelfsprekend zijn. Tevens geeft dat een ondersteuning voor uw eigen zelfvertrouwen.

Als u weet hoe het hoort, kunt u zich helemaal concentreren op een zakelijk gesprek. U wordt niet afgeleid door de gedachten hoe u een goede indruk moet maken en hoe u zich dient te gedragen zodat de klant of opdrachtgever voor u kiest en de volgende keer ook weer bij u terug komt.

Deze e-learning behan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Projectmanagement, Projectmatig werken, PRINCE2, Eventmanagement en Projectmedewerker.

De juiste zakelijke omgangsvormen.
Zakelijke etiquette speelt een essentiële rol in het bedrijfsleven. Het is niet alleen belangrijk om een opdrachtgever “binnen te halen” maar ook om hem of haar te behouden. In de zakenwereld moeten goede manieren, correct gedrag, respect en aandacht voor uw opdrachtgever vanzelfsprekend zijn. Tevens geeft dat een ondersteuning voor uw eigen zelfvertrouwen.

Als u weet hoe het hoort, kunt u zich helemaal concentreren op een zakelijk gesprek. U wordt niet afgeleid door de gedachten hoe u een goede indruk moet maken en hoe u zich dient te gedragen zodat de klant of opdrachtgever voor u kiest en de volgende keer ook weer bij u terug komt.

Deze e-learning behandelt de volgende onderwerpen:

  • Zakelijke etiquette en sociale omgangsvormen
  • Waarom zijn etiquette en goede omgangsvormen belangrijk?
  • De eerste indruk en uw performance
  • Zakelijke kleding-etiquette
  • Groeten en begroeten
  • Bedrijfscultuur
  • Klantvriendelijkheid

In de e-learning cursussen bent u bij elk onderwerp in ongeveer een uur etiquette-wijzer.
U kunt de cursus volgen wanneer het u uitkomt en nog eens rustig terugkijken ‘hoe het ook alweer hoort’.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Etiquette à la carte, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.