Asertiviteitstraining - Assertief communiceren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Expert Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Expert Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAntwerpen
21 jan. 2021 tot 22 feb. 2021
placeZemst
17 mei. 2021 tot 14 jun. 2021

Beschrijving

Groeien door inzicht

Laat u zich wel eens de kaas van uw brood eten? Voelt u zich onzelfzeker in bepaalde situaties? Of walst u soms ongewild over mensen heen? Bedenkt u soms na een conflict “Had ik maar anders gereageerd”? Heeft u moeite met ‘nee’ zeggen? De cursus Assertief Communiceren helpt u - ook in moeilijke situaties - uw standpunt duidelijk te maken.

Assertiviteit is het vermogen om duidelijk te maken wat u denkt, voelt en wilt om zo dichter bij uw doel te komen met respect voor de ander. In deze praktijkgerichte cursus leert u vanuit een assertieve houding hoe u uw eigen belangen en behoeften kunt verdedigen.

Deze opleiding zal u in staat stellen gemakkelijker uw doelstellingen te bereiken in de orga…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Groeien door inzicht

Laat u zich wel eens de kaas van uw brood eten? Voelt u zich onzelfzeker in bepaalde situaties? Of walst u soms ongewild over mensen heen? Bedenkt u soms na een conflict “Had ik maar anders gereageerd”? Heeft u moeite met ‘nee’ zeggen? De cursus Assertief Communiceren helpt u - ook in moeilijke situaties - uw standpunt duidelijk te maken.

Assertiviteit is het vermogen om duidelijk te maken wat u denkt, voelt en wilt om zo dichter bij uw doel te komen met respect voor de ander. In deze praktijkgerichte cursus leert u vanuit een assertieve houding hoe u uw eigen belangen en behoeften kunt verdedigen.

Deze opleiding zal u in staat stellen gemakkelijker uw doelstellingen te bereiken in de organisatie. U leert tijdens deze cursus

• vruchtbare contacten te leggen

• op een constructieve manier conflicten op te lossen

• een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling

• de ware toedracht te kennen achter reacties en gedragingen van anderen

• uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ondergaan of te negeren

• obstakels en problemen te onderkennen en ze te vermijden nog voor ze zich manifesteren

• om te gaan met “lastige” of “vervelende” klanten, collega’s, zakenrelaties… en deze relatie om te buigen in een constructieve samenwerking

• hoe te reageren op kritiek – terecht of onterecht

• uw mening te geven over anderen zonder dat dit als kwetsend of beledigend overkomt

• uw communicatievaardigheden aan te scherpen en deze op een doeltreffende manier te gebruiken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.