Helpdesk / Servicedesk

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 959 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Arnhem
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Den Haag
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Eindhoven
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Groningen
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Hengelo
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Rotterdam
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Utrecht
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Zwolle
10 jul. 2019 tot 17 jul. 2019
Toon rooster
event 10 juli 2019
event 17 juli 2019
Amsterdam
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Arnhem
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Den Haag
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Eindhoven
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Groningen
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Hengelo
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Rotterdam
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Utrecht
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Zwolle
13 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Toon rooster
event 13 augustus 2019
event 20 augustus 2019
Amsterdam
13 sep. 2019 tot 20 sep. 2019
Toon rooster
event 13 september 2019
event 20 september 2019
Arnhem
13 sep. 2019 tot 20 sep. 2019
Toon rooster
event 13 september 2019
event 20 september 2019

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Student profile

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

Student profile

Deze training Helpdesk / Servicedesk is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt, zoals medewerkers van de klantenservice, baliemedewerkers, adviseurs en verkopers.

Curriculum

ExplainiT hanteert de volgende standaard onderwerpen voor de training Helpdesk / Servicedesk. Op basis van de intake is het mogelijk om het programma op je praktijksituatie af te stemmen.

Wat houdt aftersales in?
Wat zijn de beweegredenen van een klant?
Initiatief houden
Communicatieve vaardigheden
Gespreksstructuur
Oplossingen aandragen
Reageren op de klant
Hoe kan ik het gesprek een positieve wending geven?
Omgaan met weerstand
Omgaan met agressie

Instruction modes

Voorafgaand aan de training Helpdesk / Servicedesk vindt een intake plaats. Hierin worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Onder leiding van een ervaren trainer leer je professionele en commerciële gesprekken voeren met klanten. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats.

Objectives

In deze training Helpdesk / Servicedesk leer je hoe je zelf een positieve bijdrage kunt leveren aan de bedrijfsresultaten. Je leert hoe je deze kunt beïnvloeden door klanten op een zodanige manier te benaderen dat zij jouw organisatie als positief waarderen.

Graduation

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.