Training klantgericht e-mailen

Tijdsduur

Training klantgericht e-mailen

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht e-mailen
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Monique
8,4
Training klantgericht e-mailen

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te doen. " - 15-02-2011 14:50

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te d… alles lezen - 15-02-2011 14:50

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens voor dat het zakelijk is, maar niet afstandelijk? En hoe zorg je voor lekker lopende zinnen? Kort en bondig, duidelijk en prettig leesbaar. En o ja, klantgericht van toon graag!

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke dag leer je hoe je een e-mail gestructureerd opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat.

De onderwerpen

  • adressering
  • aanhef
  • onderwerp
  • structuur (aanleiding, antwoord, aanvulling en afsluiting)
  • kopjes
  • alinea-indeling
  • zinsopbouw/-…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens voor dat het zakelijk is, maar niet afstandelijk? En hoe zorg je voor lekker lopende zinnen? Kort en bondig, duidelijk en prettig leesbaar. En o ja, klantgericht van toon graag!

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke dag leer je hoe je een e-mail gestructureerd opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat.

De onderwerpen

  • adressering
  • aanhef
  • onderwerp
  • structuur (aanleiding, antwoord, aanvulling en afsluiting)
  • kopjes
  • alinea-indeling
  • zinsopbouw/-lengte
  • klantgericht schrijven (actief, positief, modern, kort en bondig).

Duur

De training klantgericht e-mailen duurt standaard een dag. Het is ook mogelijk binnen je bedrijf een training op maat te organiseren. De onderwerpen stemmen we dan in overleg af.

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht e-mailen
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Monique
8,4
Training klantgericht e-mailen

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te doen. " - 15-02-2011 14:50

"De trainer creeerde een prettige sfeer. De lesstof was interessant en werd op een leuke manier behandeld. Iedereen kreeg de kans om mee te d… alles lezen - 15-02-2011 14:50

starstarstarstarstar_half
Benjamin Kamerling
8,6
Training klantgericht e-mailen

"Ik heb tijdens deze training geleerd hoe je gestructureerd een e-mail opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat. Veel praktische tips gehad. De trainer was zeer enthousiast, ervaren en knap bovendien. Een aanrader dus! Reeds meerdere bedrijven op de hoogte gebracht en het resultaat doorgegeven. In 2011 nemen weer een aantal trainingen in het budget op." - 16-12-2010 15:36

"Ik heb tijdens deze training geleerd hoe je gestructureerd een e-mail opstelt met de juiste toon en het gewenste resultaat. Veel praktische … alles lezen - 16-12-2010 15:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.